بالای جدول فوتسال دست نخورده باقی ماند/ اتفاقات پایین جدولی به سود شهرداری ساوه

هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتسال ایران با برتری تیم های بالای جدولی و نیمه تمام ماندن بازی شهرداری ساوه و شهروند به پایان رسید.

بالای جدول فوتسال دست نخورده باقی ماند/ اتفاقات پایین جدولی به سود شهرداری ساوهبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ رقابتهای هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتسال ایران برگزار شد و با برتری تیم های بالای جدولی رقابت قهرمانی به دو هفته آخر کشیده شد.
 
فرش آرا مشهد ۲ –  تاسیسات دریایی تهران ۵

 
گلها:رحمان سارانی و فرهاد توکلی (فرش آرا مشهد)، محمدرضا سنگ سفیدی و محمد زارعی و علی ابراهیمی ۳ ( تاسیسات دریایی )
 
دیدار تیم صدرنشین تاسیسات دریایی تهران و فرش آرای مشهد با برتری شاگردان وحید شمسایی به پایان رسید. تاسیساتی ها که هفته گذشته برای تساوی مقابل گیتی پسند بهای سنگینی پرداختند و شمسایی و احمدی را تا پایان فصل از دست دادند، در سه هفته پایانی با دست خالی تر از همیشه بازی های سختی دارند. در اولین بازی تاسیسات در مراحل سه گانه تا قهرمانی شاگردان شمسایی با نتیجه ۵-۲ تیم ناکام فرش آرا در نیم فصل دوم را شکست دادند تا همچنان گزینه اول قهرمانی باشند. این دیدار حواشی ای هم داشت و تماشاگران مشهدی با وحید شمسایی درگیر شدند.
 
گیتی پسند اصفهان ۸ –  ماهان تندیس قم ۳

 
گلها:سعید تقی زاده ۲ و محمد طاهری ۲ و سعید افشاری ۲ و مهدی جاوید ۲ (گیتی پسند)، علیرضا وفایی و محمد کرمانی و مسلم اولاد قباد ( ماهان تندیس)
 
تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان که دومین گزینه اصلی قهرمانی در لیگ برتر به حساب می آید در هفته بیست و چهارم کار سختی مقابل ماهان تندیس قم داشت. تیم قمی در این دیدار بازی را خوب شروع کرد و در پایان نیمه اول با نتیجه ۲-۱ برنده به رختکن رفت. اما اصفهانیها که برای برد مصمم بودند در نیمه دوم شیرازه تیم میهمان را پاشاندند تا با نتیجه پرگل ۸-۴ به برتری برسند. در این دیدار علیرضا وفایی در غیاب اسماعیل پور که بهترین گلزن گیتی پسند می باشد، یک گل زد تا با ۲۳ گل در جدول گلزنان به مدعی اصلی آقای گلی تبدیل شود.
 
شهرداری ساوه – شهروند ساری ( نیمه تمام)

 
گلها: مهران رضاپور (شهرداری)، محمدرضا کرد ( شهروند)
 
در هفته بیست و چهارم به جز رقابتهای حساس بالای جدول نبردهای رودرروی ۴ مدعی سقوط، نیز با حساسیت خاصی پیگیری می شد. در یکی از حساس ترین دیدارها تیم های شهروند ساری و شهرداری ساوه به مصاف هم رفتند. در این دیدار ابتدا تیم میهمان توسط محمدرضا کرد به گل اول رسید اما در ادامه پاورپلی زودهنگام خوراکچی در نیمه اول بازی را توسط مهران رضاپور به تساوی کشاند تا دو تیم با نتیجه مساوی به رختکن بروند. اما در فاصله بین دو نیمه تیم شهروند در اعتراض به خرابی اسکوربورد با تاخیری خدود ۱۰ دقیقه وارد زمین شد و این تاخیر ناظر بازی را مجاب کرد که بازی را نیمه تمام اعلام کند. به نظر می رسد با توجه به آمادگی شهرداری ساوه برای ادامه کار و امتناع تیم ساری، بازی با نتیجه سه بر صفر به سود میزبان اعلام شود.
 
مقاومت البرز ۲ – پایاسازه تبریز ۲

 
گلها: مهرداد قنبرزاده ۲( مقاومت ) ، امیر رییسی و علی محمدی( پایاسازه )
 
دیگر فینال پایین جدولی را تیم های مقاومت و پایاسازه برگزار کردند. شکست تیم پایاسازه در این دیدار می توانست به منزله سقوط قطعی این تیم شود و مقاومت را از منطقه خطر دور کند. در این دیدار تیم تبریزی ابتدا گلزنی کرد اما مقاومتی ها با دو گل پاسخ دادند و بازی با نتیجه ۲-۱ به سود مقاومت پیگیری می شد اما در فاصله اندک تا پایان بازی ، گل تساوی تیم پایاسازه آنها را به دو هفته آینده لیگ امیدوار کرد.
 
مس سونگون ۱ – میثاق تهران صفر

 
گلها: داسیلوا
 
سومین مدعی قهرمانی لیگ برتر در این هفته مقابل تیم میثاق تهرانی قرار گرفته بود که به نظر می رسد شرایط بهتری نسبت به مقاطع دیگر فصل پیدا کرده بود و لک تیم میثاق را به مسیر خوبی رسانده بود. اما مسی ها که برای قهرمانی به هیچ چیز به جز سه امتیاز خانگی نمی اندیشیدند، در نیمه دوم این دیدار توسط داسیلوا گلزنی کردند و به خوبی از دارایی خود دفاع نمودند تا با کسب سه امتیاز به دو هفته پایانی امیدوار شوند.
 
ملی حفاری اهواز ۲ –  فردوسی مشهد۱

 
گلها: مهران عالیقدر ۲ (ملی حفاری)، میثم خیام (فردوسی)
 
تیم فوتسال حفاری اهواز در این هفته موفق شد در دیداری نزدیک تیم فردوسی مشهد را با نتیجه ۲-۱ شکست دهد. دراین دیدار مشهدی ها با گل خیام نیمه اول را برنده به رختکن رفتند اما در نیمه دوم مهران عالیقدر ورق را به سود حفاری ها گرداند تا این تیم همچنان روی کاغذ شانسی برای قهرمانی داشته باشد. هرچند قهرمان شدن حفاری ها دور از انتظار خواهد بود اما این نتیجه شاگردان ناظم را بعد از چند نتیجه ضعیف انیدوار کرد.
 
دبیری تبریز ۴ – شهید منصوری قرچک ۸

 
گلها: فرید نمازی و جواد اصغری مقدم و فرهاد فخیم و بهنام فعال(دبیری)، حمید نصیری ۴ و اسماعیل وطن خواه ۲ و پیمان حفیظی ۲ ( منصوری )
 
موتور تیم فوتسال شهید منصوری قرچک خیلی دیر استارت خورده و این تیم که چندسال گذشته را با مشکلات فراوانی سپری کرده است، در چند هفته گذشته نتایج بسیار عالی کسب نموده و در جدول رده بندی رشد داشته است. منصوری ها که در نیم فصل اول  با فاصله زیادی در نیمه دوم جدول بودند اکنون به رده ششم صعود کرده و حتی به رسیدن به رده های بالاتر نیز امیدوارند. در هفته بیست و چهارم تیم دبیری تبریز در خانه با نتیجه ۸-۴ به منصوری باخت تا بازیکنان و کادر فنی این تیم ۱۰ درصد جریمه شوند. این دیدار تا نتیجه ۴-۴ پایاپای دنبال شد و هر گلی از سوی منصوری با یک گل دبیری پاسخ داده می شد اما درخشش نصیری با تجربه در این دیدار نتیجه بازی را به سود تیم منصوری رقم زد.


انتهای پیام/
برچسب ها: فوتسال ، لیگ برتر ، رقابت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار