مقام آمریکایی :

اسرائیل قادر به ارائه جایگزین برای "مذاکره با ایران" نیست

یک مقام آمریکایی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت : سخنرانی نتانیاهودر کنگره برای مخالف با مذاکرات هسته ای واشنگتن با ایران راه به جایی نخواهد برد .

اسرائیل قادر به ارائه جایگزین برای
به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از نیویورک تایمز ؛ یک مقام آمریکایی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت :در حالی که تنها چهار روز تا موعد مقرر شده برای ایراد سخنرانی بنیامین نتانیاهو ، نخست وزیر اسرائیل در صحن علنی کنگره باقی مانده ، دولت اوباما روز گذشته ( جمعه ) در اظهاراتی بار دیگر ارائه این سخنرانی را رد کرد . 

یک مقام ارشد دولت آمریکا در اظهارات مختصری که در این باره با خبرنگاران داشت ، تصریح کرد : نتانیاهو در ارائه پیشنهاد دیگری بعنوان جایگزین معامله هسته ای با ایران که طرحی عملی بوده و بتواند فعالیت های هسته ای تهران را محدود کند ، عاجز است . 

مقام دولتی دیگری نیز اظهار داشت : حتی یک توافق ناقص که می تواند فعالیت های هسته ای ایران را تا مدتها به حالت تعلیق درآورد نسبت به شکست مذاکرات ترجیح داده می شود . شکست مذاکرات این اجازه را به ایران می دهد که به تولید پلوتونیوم و غنی سازی اورانیوم بپردازد . 


این مقام ارشد کاخ سفید که نخواست نامش فاش شود ، افزود : انتخاب هر جایگزینی بجای مذاکره می تواند امکان بازرسی از تاسیسات ایران را از ما بگیرد . تهران هم اکنون در آستانه تولید سوخت شکاف پذیر برای تولید تسلیحات هسته ای است . 





انتهای پیام /
برچسب ها: آمریکا ، اسرائیل ، هسته ای
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار