هیسپان تی‌وی، برنده جایزه میكروفون طلایی انجمن ملی گویندگان مكزیك

شبكه تلویزیونی هیسپان تی وی طی مراسمی جایزه میكروفون طلایی بهترین شبكه تلویزیونی بین المللی اسپانیایی زبان را از انجمن ملی گویندگان مكزیك دریافت كرد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رسانه ملی؛ این مراسم با حضور چهره‌های برجسته خبری و رسانه‌ای اسپانیایی زبان، مقامات عالی رتبه مكزیك، هنرمندان و همچنین مسئولان سفارت جمهوری اسلامی ایران در این كشور برگزار شد.

شبكه هیسپان تی وی این جایزه را به دلیل فعالیت برجسته خبری، ارائه برنامه‌های متفاوت و فعالیت چشمگیر اینترنتی دریافت كرد. در این مراسم دكتر اجاره‌دار ضمن اشاره به فعالیت شبكه هیسپان تی وی در پخش 24 ساعته اخبار، فیلم، سریال و مستند از خاورمیانه و به زبان اسپانیایی خاطر نشان كرد كه با وجود تحریم های غرب، این شبكه با قدرت به ارائه دیدگاهی متفاوت از آنچه رسانه های امپریالیستی در منظر عموم می‌گذارند ادامه داده است.

انجمن ملی گویندگان مكزیك در سال 1951 تاسیس شده است و یكی از مهم‌ترین و معتبرترین انجمن های خبرنگاری در بین كشورهای اسپانیایی زبان به شمار می رود. در سال 2014 نیز شبكه هیسپان تی وی موفق به كسب «جایزه بین المللی خبرنگاری» از سوی باشگاه خبرنگاران مكزیك شد.

شبكه هیسپان تی‌وی كه دسامبر 2011 آغاز به كار كرد نخستین شبكه تلویزیونی اسپانیایی زبان در خاورمیانه است و اكنون به صورت 24 ساعته با كیفیت اچی دی (HD) در دورترین نقاط جهان پخش می شود.

این جوایز با وجود تحریم‌های بنگاه‌های صهیونیستی و كشورهای وابسته به آن ها علیه شبكه هیسپان تی وی، پرس تی وی و سایر شبكه‌های برون‌مرزی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران به این شبكه اهدا شده اند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار