اردوهای جهادی در برنامه شهرآورد

برنامه شهرآورد امروز به موضوع اردوهای جهادی می پردازد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه یک سیما، مهمترین هدف برگزاری اردوهای جهادی، سازندگی است. به عبارتی اولین هدف اردوی جهادی خود سازی است. در طی برگزاری این اردوها که یا از طریق نهادی برگزار می شوند و یا به صورت خودجوش تشکیل می شود؛ تذکر و همیاری به یکدیگر در پیمودن پلکان رشد و کمک به سایرین برای ساختن فضای فرهنگی و مذهبی محیط نیز حاصل می‌شود. در کنار این مزایا، رسالتی بر دوش جهادگران است و آن توسعه فرهنگ محرومیت زدایی در بین جوانان و ایجاد روحیه سازندگی و امید در مردم منطقه است. یکی دیگر از اهداف جهادی نیز سازندگی عمرانی، فرهنگی، علمی و بهداشتی در منطقه است. در اردوی جهادی، دانشجویان با وضعیت زندگی یک منطقه محروم کشور در ابعاد مختلف فرهنگی، اعتقادی، معیشتی و بهداشتی آشنا شده و از طریق تلاش مخلصانه برای سازندگی در آن منطقه در آن ابعاد، می کوشند که خود را ساخته و رضوان الهی را کسب کنند. 

در برنامه امروز شهرآورد محمدصابر اختری از فعالان اردوهای جهادی حضور دارد تا درباره اهداف و فعالیت های گروههای جهادی با بینندگان صحبت کنند.

شهرآورد به تهیه کنندگی و کارگردانی حامد جوادزاده کاری از گروه اجتماعی شبکه یک سیما است که روزهای یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه، چهارشنبه هرهفته از ساعت 16 از این شبکه پخش می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار