بازیکن تیم بانوان آرارات: در تیم ما همه برای هم بازی می کنند

بازیکن جوان تیم بسکتبال بانوان آرارات از صمیمیت میان بازیکنان این تیم صحبت کرد و گفت: در تیم ما همه برای هم بازی می کنند.

بازیکن تیم بانوان آرارات: در تیم ما همه برای هم بازی می کنندوانا موسی خانیان بازیکن تیم بسکتبال بانوان آرارات بعد از قهرمانی در سوپرلیگ A به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: امسال در بسیاری از بازی ها با اقتدار و اختلاف زیاد برنده شدیم و تنها یک باخت داشتیم.

وی در مورد تاثیر جدایی متشرعی مربی تیم در نیم فصل گفت: رفتن متشرعی تاثیر زیادی در تیم داشت چون مدت زیادی با وی کار کرده بودیم اما زرین قبا سرمربی جدید تیم هم همیشه کنار تیم بود و سعی کرد که به خوبی جای متشرعی را پر کند. به همین دلیل بازی ها بدون مشکل ادامه پیدا کرد. 

موسی خانیان که از سال 1386 در کنار گروه فعلی بازیکنان آرارات حضور دارد با توجه به جلب توجه زیاد بازیکنانی مثل عیسائیان در تیم کمتر مورد توجه قرار می گیرد. 

وی تاکید کرد: ما ترکیب خیلی خوبی در آرارات داریم. همیشه صمیمیت در بین بازیکنان بوده و برای هم بازی کرده ایم. متشرعی ما را به این راه سوق داد که با هم به قهرمانی برسیم. شرط قهرمانی بازی کردن بازیکنان خاص نیست بلکه باید همدلی در تیم باشد که این موضوع در تیم آرارات کاملا به چشم می آید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار