تعجب نیکو هالکنبرگ از اتومبیل جدید فورس‌ایندیا

با اینکه اتومبیل فصل ۲۰۱۵ ‫فورس‌ایندیا‬ بسیار دیر معرفی شد، اما هالکنبرگ راننده این تیم از اینکه اتومبیل تا این اندازه خوب و با استقامت است تعجب کرده است.

تعجب  نیکو هالکنبرگ از اتومبیل جدید فورس‌ایندیا
به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اتومبیل جدید فورس‌ایندیا معرفی شد، اما با این وجود این اتومبیل بسیار با استقامت ظاهر شد.
هالکنبرگ در اینباره گفت: واقعاً انتظار نداشتیم اتومبیل تا این اندازه استقامت داشته باشد. این حتی باعث تعجب تیم هم شد.

وی ادامه داد:این خیلی خوب شد که وقتی اتومبیل را اینجا آوردیم خیلی خوب کار کرد. این من و تیم را خیلی متعجب کرد. راستش تنها چیزی که احتیاج داشتیم همین بود.

هالکنبرگ افزود:اولین برخوردها با اتومبیل بسیار خوب است. دیروز خیلی راحت با آن ۸۰ دور زدیم و امروز دو نیم برابر مسافت یک گرندپری معمولی را با آن طی کردیم. به هیچ مشکلی هم بر نخوردیم. این خیلی روحیه تیم را بالا می‌برد. از همین الان گویی مشغول انجام دادن کارهای خوبی هستیم.

هالکنبرگ در رابطه با رقیب فصل گذشته آنها یعنی مک‌لارن هم گفت: هنوز هیچ کس نمی‌داند مک‌لارن در چه حد و اندازه‌هایی است. راستش روزهای خوبی را در تست‌ها پشت سر نگذاشتند.

وی خاطر نشان کرد:اما به غیر از این نباید فراموش کنیم که فصل بسیار طولانی است. هیچ کس نمی‌داند در هشت یا نه ماه آینده چه اتفاقاتی رخ می‌دهد. به همین دلیل نمی‌توانیم آنها را نادیده بگیریم.
«در حال حاضر به آنها فکر نمی‌کنیم. فقط به فکر خودمان هستیم و برای هدف خودمان تلاش می‌کنیم.»
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار