فرمول یک:

تیم‌های گرندپری استرالیا بایکوت می‌شوند

براساس خبری که در اسپورت بیلد منتشر شد، احتمال دارد تیم‌های حاضر در رقابت‌های فصل ۲۰۱۵ گرندپری ‫استرالیا‬ را به دلیل تصادف ‫آلونسو‬ بایکوت کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران فرناندو آلونسو راننده تیم ‫مک‌لارن‬ در چهارمین روز اولین تست ‫بارسلونا‬ با دیوار بتنی کناری پیست برخورد کرده بود و در نتیجه این برخورد چهار روز در ‫بیمارستان‬ بستری شد. گرچه مک‌لارن دلیل تصادف او را وزش بادهای شدید عنوان کرد، اما هیچ کسی از این توضیح مک‌لارن قانع نشد.

‪اسپورت بیلد‬ ادعا کردند تیم‌ها در اندیشه بایکوت کردن گرندپری استرالیا هستند. در خبری که در همین رابطه منتشر شده آمده است:اسپورت بیلد متوجه این شده است که بسیاری از تیم‌ها به دلایل امنیتی مایل نیستند رانندگانشان در گرندپری استرالیا رانندگی کنند.

در این خبر آمده است که تیم‌ها از شوک الکتریکی حاصل از فعالیت موتور هیبریدی هراس دارند و دوست ندارد راننده دیگری چنین تجربه تلخی داشته باشد.
این مجله معروف همچنین مدعی شد یک مدیر تیم گفته است: اگر یک هواپیما دچار سانحه شود، به دلایل امنیتی و کم کردن ریسک یک سانحه دیگر، هواپیماهای دیگر را روی آسمان نگه نمی‌دارند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار