نگاهی به اردوی تیم های نوجوانان و جوانان بوکس/ ابراز رضایت آینده سازان از تلاش کادرفنی

مرحله دوم اردوی آماده سازی تیم های ملی بوکس نوجوانان و جوانان کشورمان با جدیت تمام و طبق برنامه پیش می رود.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ آینده سازان بوکس ایران که با انگیزه و جدیت تمام زیر نظر "عبدالرضا انصاری" مهیای حضور در رقابت های مختلف می شوند، از شرایط فعلی روند آماده سازی و آرزوهای خود گفتند که شرح نظرات آنان را در زیر می خوانید:

** محمد امین کرد: الگوی من احسان روزبهانی است
بوکسور وزن 54 کیلوگرم تیم نوجوانان ایران با اشاره به اینکه برای رسیدن به آینده ای درخشان، احسان روزبهانی را الگوی خود می داند، تصریح کرد: از کودکی به رشته بوکس علاقه داشتم و از سن 9 سالگی زیر نظر استاد محمود نهتانی کار خود را در رینگ آغاز کردم.
این بوکسور اهل سیستان و بلوچستان گفت: بعد از اینکه در مسابقات قهرمانی کشور موفق به کسب مدال طلا شدم، انگیزه مضاعفی برای رسیدن به پیراهن تیم ملی پیدا کردم.
امین کرد با قدردانی از اعتماد کادر فنی تیم ملی ادامه داد: آرزویم این است تا روزی در بازیهای المپیک برروس سکوی نخست ایستاده و پرچم مقدس کشورم را به اهتزاز درآورم.

**علیرضا شهرابی: آرزویم صید طلای المپیک است
عضو تیم نوجوانان ایران با تاکید براینکه تمام هدفش رسیدن به مدال طلای المپیک در آینده است، گفت: تنها یکسال از فعالیتم در این رشته مهیج سپری می شود که توانستم در مسابقات کشوری به مدال برنز دست یابم.
بوکسور وزن 57 کیلوگرم کشورمان اینگونه ادامه داد: به خاطر علاقه ای که خودم به این ورزش داشتم و حمایت هایی که پدرم انجام داد، حضور در بوکس را انتخاب کرده و از این تصمیم رضایت کامل دارم.
بوکسور گیلانی حاضر در اردوی تیم نوجوانان ایران با تاکید براینکه کادرفنی ارتباط خوبی با ورزشکاران دارد، گفت: در تلاش هستیم تا خود را برای حضوری موفق در آوردگاه جهانی و آسیایی آماده کنیم.

**مرتضی الماسی: تمرینات ما جهانی است
بوکسور وزن 81 کیلوگرم تیم جوانان ایران، گفت: تمریناتی که در اردوی آماده سازی انجام می دهیم در حد جهانی است و امیدوارم مزد زحمات خود را در مسابقات بین المللی بگیریم.
مرتضی الماسی با اشاره به اینکه چهار سال است زیر نظر مرتضی سپهوند و حبیب بهاروند بوکس را دنبال می کند، ادامه داد: دومین دوره ای است که حضور در اردوی آماده سازی تیم ملی را تجربه می کنم و نسبت به گذشته استرس کمتری دارم.

این بوکسور اهل خرم آباد تصریح کرد: برای هر ورزشکاری ابتدا موفقیت در مسابقات قاره ای و جهانی و در ادامه حضوری به یادماندنی در المپیک، یک آرزو محسوب می شود.
وی در مورد اینکه حضور در اردوی تیم ملی در روند تحصیلی او تاثیر منفی ندارد؟ عنوان کرد: در زمان های استراحتی که داریم مشغول درس خواندن هستیم و برای ما ورزش در کنار درس اهمیت دارد.


انتهای پیام/
برچسب ها: اردو ، بوکس ، تیم ، ملی ، نوجوان ، جوان ، رضایت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار