پیگیرینی: قول ندادم هر سال قهرمان شوم

سرمربی منچستر‌سیتی وجود فشار بر روی خودش به دلیل از دست دادن جام را تکذیب کرد و گفت: زمانیکه قرار داد امضاء می‌کردم قول ندادم هر سال قهرمان شوم.

پیگیرینی: قول ندادم هر سال قهرمان شومبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از یورو اسپرت، مانوئل پیگیرینی هر گونه شایعه در مورد متزلزل شدن جایگاهش در سمت مربیگری منچسترسیتی‌ به دلیل از دست دادن جام در این فصل را تکذیب کرد و گفت: نبردن جام نگرانم نمی‌کند.
 
منچستر سیتی در رقابت‌های فصل گذشته لیگ برتر با مربیگری مانوئل پیگیرینی موفق به کسب 2 جام شامل قهرمانی لیگ برتر و جام اتحادیه شد این تیم نتوانست در رقابت‌های فصل جاری از عنوان قهرمانی جام اتحادیه خود دفاع کند و باتوجه به شکست اخیر مقابل لیورپول، فاصله سیتی با چلسی در صدرجدول رده بندی‌ هم افزایش یافته و امید چندانی به قهرمانی آنها در لیگ برتر نمی‌رود.
 
در همین راستا شایعاتی مبنی بر اخراج پیگرینی و حضور پپ گواردیولا دراتحاد به گوش می‌رسد اما مربی اهل شیلی گفت: فقط  زمانی احساس فشار می‌کنم که تیم بازی خوبی ارائه بدهد اینکه چه تعداد جام را از دست می‌دهم من را تحت فشار قرار نمی‌دهد زمانیکه قرار دادی 5 ساله با منچستر سیتی امضا کردم هیچ قولی مبنی بر اینکه هر سال قرار است قهرمان شوم به سران باشگاه ندادم تنها فشاری که بر روی من است خوب بازی نکردن شاگردانم می‌باشد می‌دانم بردن جام مهم است اما همه چیز نیست.
 
*ناستاسیچ به شالکه ملحق می‌شود

ماتیا ناستاسیچ ملی پوش اهل صربستان منچسترسیتی از سوی سران باشگاه شالکه پیشنهاد امضا قرار داد نهایی دریافت کرده است.
 
ناستاسیچ در ماه ژانویه به طور قرضی راهی شالکه شد و شروع موفق او در رقابت‌های بوندسلیگا‌ موجب شد سران باشگاه آلمانی به مدافع 21 ساله پیشنهاد امضا قرارداد نهایی در پایان رقابت‌های این فصل ارائه دهند.
 
لازم به ذکر است: تیم شالکه هم اکنون با 35  امتیاز در جایگاه پنجم رقابت‌های بوند سلیگا قرار دارد سرمربی شالکه معتقد است تیم انها در خط دفاع دچار ضعف بوده و حضور ناستاسیچ می‌تواند کمک بزرگی به شالکه باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار