شاگردان گواردیولا مقابل هانوفر به سختی افتادند

پپ گواردیولا سرمربی بایرن مونیخ با وجود پیروزی 3 بر یک مقابل هانوفر اما اذعان کرد مقابل حریف کاملا به سختی افتاده بودند.

شاگردان گواردیولا مقابل هانوفر به سختی افتادندبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از یورو اسپرت، رقابت‌های هفته 24 بوندسلیگا با دور دیدار حساس میان تیمهای بایرن مونیخ، هانوفر و اوگزوبورگ و لفسبورگ پیگیری سد و با توجه به پیروزی بایرن در شب شکست ولفسبورگ حالا  اختلاف امتیاز تیمهای اول و دوم جدول به 11 امتیاز رسیده است.
 
در این بازی 2 گل از مجموع 3 گل بایرن مونیخ را توماس مولر به ثمر رساند، پپ گواردیولا خط دفاع حریف را مورد تحسین قرار داده و گفت: هانوفر دارای خط دفاع قدرتمندی است و در بسیاری از لحظات کار را برای ما خیلی سخت کردند با توجه به اینکه ولفسبورگ نتوانست در دیدار مقابل اوگزبورگ هیچ امتیازی به دست آورد، ما آخر هفته را با آرامش بیشتری پشت سر می گذاریم، بایرن دوشنبه را استراحت می کندو در روز سه شنبه خود را برای برگزاری بازی برگشت لیگ قهرمانان مقابل شاختار دونتسک آماده می کند.
 
تعویض دانته تاکتیکی بود
 
سرمربی اسپانیایی در ادامه به تعویض دانته اشاره کرده و گفت: عملکرد او عالی است یکی از بهترین فوتبالیست‌هایی است که در دوران مربیگری ام با آن  مواجه شده ام، علت تعویض او در دقیقه 23 فقط دلایل تکنیکی بود یک مربی وظیفه دارد برای عملکرد بهتر تیمش تغییرات لازم را به هنگام بازی در زمین ایجاد کند.
 
بازی مقابل شاختار یک فینال است
 
گواردیولا در مورد بازی برگشت لیگ قهرمانان مقابل شاختار گفت: این دیدار به نوعی یک بازی فینال محسوب می شود باید حتما پیروز میدان باشیم، اگر نتوانیم شاختار را شکست دهیم مشخص می شود لیاقت حضور در یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان را نداشته ایم .
 
وی در ادامه افزود: شیوه بازی ما مقابل شاختار با آنچه مقابل هانوفر دیدید کاملا متفاوت خواهد بود باید مراقب ضد حملات آنها بود زیرا تیم شاختار بازیکنان سرعتی بسیاری در اختیار دارد نباید به آنها فرصت دویدن داد.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: گواردیولا ، مونیخ ، هانوفر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار