تمجید AFC از رکورد فولاد و پیروزی تراکتورسازی

سایت رسمی AFC از 10 بازی بدون شکست فولاد در لیگ قهرمانان و پیروزی تراکتورسازان برابر الاهلی امارات تمجید کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ فولادی‌ها در 6 بازی دور گروهی و همچنین دو بازی در مرحله بعد باختی را ندیده‌اند .آن‌ها به دلیل گل زده‌ی کم تر در خانه‌ی حریف مقابل السد حذف شدند. آنها این فصل با هدایت اسکوچیچ در 2 بازی ابتدایی توانستند این رکورد را ادامه دهند و به رکورد 10 بازی بدون باخت برسند.
 
* هفتمین تساوی آسیایی در کارنامه فولاد
تيم فوتبال فولاد خوزستان برای هفتمين بار در تاريخ ليگ قهرمانان آسيا به نتيجه تساوی رسيد. 
سرخ پوشان اهواز در سومین دوره حضور در لیگ قهرمانان آسیا با ثبت دو نتیجه تساوی تعداد تساوی‌های خود در تاریخ این مسابقات را به عدد هفت رساندند. فولاد که اولین تساوی را در سال 2006 برابر تیم الاتحاد سوریه ثبت کرده بود، امروز مقابل لوکوموتیو، تیم تازه وارد لیگ قهرمانان آسیا، به تساوی یک بر یک رضایت داد.
 
سه تساوی برابر السد قطر و چهار تساوی برابر تیم‌های الاتحاد سوریه، الجیش قطر، بنیادکار و لوکوموتیو ازبکستان، نتایجی بودند که در سه دوره حضور فولاد در لیگ قهرمانان آسیا در کارنامه این تیم به ثبت رسیده است.
 
*شکست الهلال؛السد صدرنشین شد، فولاد سوم
 الهلال عربستان در هفته دوم ليگ قهرمانان آسيا در خانه السد قطر شکست خورد تا تيم قطری صدرنشين گروه C شود.

در ادامه هفته دوم پیکارهای لیگ قهرمانان آسیا السد در ورزشگاه جاسم بن حمد شهر دوحه میزبان الهلال عربستان بود و با نتیجه یک بر صفر پیروز شد. تک گل این بازی را خلفان ابراهیم در دقیقه 29 به ثمر رساند.
 
السد با این پیروزی 4 امتیازی شد و در صدر گروه C جای الهلال عربستان را گرفت و فولاد هم با تساوی که امروز در ازبکستان مقابل لوکوموتیو بدست آورد با 2 امتیاز در مکان سوم قرار گرفت.

تمجید AFC از رکورد فولاد،10 دیدار بدون باخت و پیروزی تراکتورسازی

*جدول رده‌بندی گروه c
1-السد قطر                  4 امتیاز

2- الهلال عربستان         3 امتیاز

3- فولاد ایران                2 امتیاز

4- لوکوموتیو ازبکستان      یک امتیاز

بازتاب پیروزی تراکتورسازی در سایت AFC
همچنین سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا به بازتاب پیروزی یک بر صفر تیم فوتبال تراکتور سازی تبریز مقابل الاهلی امارات در چارچوب بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا گروه D پرداخت و نوشت: تیم فوتبال تراکتور سازی در اولین دیدار خود در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا با وجود ارائه یک بازی زیبا مقابل نسف قارشی 2 بر یک شکست خورد اما دیدار دوم این تیم در خانه برگزار شد و تراکتور سازی از حمایت گسترده هوادارانش مقابل الاهلی، قهرمان فوتبال امارات بهره برد.

تمجید AFC از رکورد فولاد،10 دیدار بدون باخت و پیروزی تراکتورسازی

در ادامه گزارش کنفدراسیون فوتبال آسیا آمده است: تک گل این دیدار توسط فرشاد احمدزاده در نیمه نخست وارد دروازه الاهلی شد و با وجود تلاش زیاد مهاجمان این تیم الاهلی نتوانست گل خورده را جبران کند. با توجه به تساوی که تیم الاهلی امارات مقابل الاهلی عربستان کسب کرده بود حالا تراکتور سازی با 3 امتیاز در رده سوم و الاهلی امارات با یک امتیاز در قعر جدول گروه D قرار دارند.

مهاجمان الاهلی نتوانستند راهی برای نفوذ به دروازه تیم تراکتور سازی که پیشرفت زیادی نسبت به بازی اول خود داشته پیدا کنند. به نظر می‌رسد تراکتور سازی به یکی از مدعیان صعود از گروه خود و راه‌یابی به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا تبدیل شده است.

همچنین شبکه‌های تلویزیونی عرب زبان در دوبی، ابوظبی، کویت و عمان هم بارها خبر برتری تراکتور سازی مقابل الاهلی را با پخش تصاویر گل این دیدار گزارش کردند.

*جدول رده‌بندی گروه D

1- الاهلی عربستان              4 امتیاز

2-نسف قارشی ازبکستان      3 امتیاز

3- تراکتورسازی ایران             3 امتیاز

4- الاهلی امارات                 یک امتیاز

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار