رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام مدوید؛

شهبازی از دور رقابت ها کنار رفت/نتایج روز نخست مشخص شد

رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام الکساندر مدوید از روز جمعه با رقابت های چهار وزن 57، ، 65 ، 74 و 97 کیلوگرم آغاز شد.

شهبازی از دور رقابت ها کنار رفت/نتایج روز نخست مشخص شدبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در روز اول این رقابت ها، در وزن 97 کیلوگرم حسین شهبازی آزادکار جوان کشورمان که در رقابت های رده ی سنی بزرگسالان به میدان رفته بود، در دور اول پس از برتری مقابل حریف الجزایری در دور دوم برابر نیکولای سبان نفر سوم اروپا در یک کشتی نزدیک با نتیجه 2 بر 2 شکست خورد و با توجه به شکست این کشتی گیر مقابل ختاگ گازیموف آذربایجانی، شهبازی از دور رقابت ها کنار رفت.

در روز اول این رقابت ها، در وزن 97 کیلوگرم ختاگ گازیموف آذربایجانی با شکست 5 بر صفر مقابل شریف شریف اف قهرمان المپیک و هموطن خود قهرمان شد. در وزن 74 کیلوگرم جردن باروز قهرمان المپیک از آمریکا با برتری مقابل ماکاراشویلی از گرجستان به مقام نخست رسید و در زن 57 کیلوگرم رادوسلاو آندریف از بلاروس با شکست صمد ندیربک از قرقیزستان اول شد. در وزن 65 کیلوگرم نیز عظمت نوریکایف از بلاروس با شکست ماگومد قربان علی اف قهرمان شد.

امروز در روز دوم این رقابت ها مجتبی گلیج در وزن 84 کیلوگرم در دور نخست به مصاف موسی مرتضی علی اف از ارمنستان می رود در این وزن 36 کشتی گیر حضور دارند و در وزن 125 کیلوگرم امین طاهری در دور اول به مصاف کارتیف از اوکراین می رود در این وزن 32 نفر وزن کشی کرده اند.

انتهای پیام/
 
برچسب ها: کشتی ، آزاد ، بلاروس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار