با حضور هنرمندان؛

کارگاه آموزشی "نقش هنرمندان در جنگ اقتصادی" در حوزه هنری برگزار می‌شود

اولین همایش و کارگاه آموزشی "نقش هنرمندان در جنگ اقتصادی کنونی" 19 اسفند در حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود.

کارگاه آموزشی به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های باشگاه خبرنگاران، وحید یامین‌پور رییس پژوهشگاه فرهنگ و هنر اسلامی (وابسته به حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی) از برگزاری اولین همایش و کارگاه آموزشی با عنوان "نقش هنرمندان در جنگ اقتصادی کنونی" در تالار سوره مهر حوزه هنری در روز سه شنبه، 19 اسفندماه از ساعت 15 تا 17 خبر داد.

به گفته وی این همایش و کارگاه آموزشی با همکاری پژوهشگاه فرهنگ و هنر اسلامی و مرکز مطالعات راهبردی تربیت اسلامی و با حضور هنرمندان و هنرجویان علاقه‌مند برگزار می‌شود.

یامین‌پور در توضیح علت برپایی این برنامه گفت: در شرایطی که به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) کشور با هجمه و "جنگ تمام عیار" اقتصادی دشمنان انقلاب و ملت اسلامی مواجه است، لازم است همه اقشار و گروه‌ها ضمن پیدا کردن سنگر خود در این رزم، به ایفای نقش موثر بپردازند.

وی ادامه داد: براساس مقدمه سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی (ابلاغیه مقام معظم رهبری مدظله العالی) در 29 بهمن 1392، اقتصاد مقاومتی الگویی برگرفته از فرهنگ انقلابی و اسلامی است و به همین جهت هنرمندان در ترویج گفتمان و تقویت فرهنگ اقتصادی مورد نظر در جهت تقویت نظام اقتصادی کشور و مقابله با خصومت های اقتصادی دشمنان نقش و وظیفه سنگینی بر عهده دارند که در این برنامه تلاش می شود به شکلی ملموس تر الگوی نقش آفرینی هنرمندان در این حوزه تبیین شود.

رییس پژوهشگاه فرهنگ و هنر اسلامی در خصوص جزییات این برنامه گفت: در این برنامه تقریبا دو ساعته حجت الله عبدالملکی استاد دانشگاه و صاحب نظر در حوزه اقتصاد مقاومتی و علی جعفری استاد دانشگاه و متخصص حوزه فرهنگ، ارتباطات و رسانه سخنرانی خواهند کرد.

همچنین در پایان این برنامه از برخی از هنرمندان فعال در حوزه اقتصاد مقاومتی از جمله امید قالیباف خبرنگار واحد مرکزی خبر، حامد زمانی خواننده و موسیقی‌دان، میلاد عرفان‌پور شاعر، قاسم رستم‌پور و عذرا کریمی گرافیست و ... تقدیر و برخی از آثار ایشان به نمایش در خواهد آمد.

یامین‌پور از عموم هنرمندان و هنرجویان برای شرکت در این برنامه دعوت کرد و گفت: این برنامه در تالار سوره مهر حوزه هنری، واقع در خیابان سمیه، نرسیده به خیابان حافظ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار