کاشانی: بدون شک به آزمون و جهانبخش نیاز داریم / یک دیدار تدارکاتی مقابل تیم امید کویت برگزار خواهیم کرد

مدیر تیم ملی المپیک تاکید دارد اینکه فقط یک تیم از گروه ما صعود می‌کند کار را بسیار دشوار کرده است.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛حبیب کاشانی درباره برنامه های این تیم تا شروع مسابقات مقدماتی المپیک 2016 گفت: تیم ملی زیر 23سال از هجدهم اسفند ماه در کویت اردوی خود را آغاز می کند و تمرینات خود را طی هفت روزی که در این کشور حضور دارد دنبال خواهد کرد. 

وی ادامه داد: به علت اینکه دیدارهای سه هفته پایانی لیگ برتر همانند گذشته باید بطور همزمان برگزار شود و همچنین با توجه به پیش رو بودن رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، در جلسه امروز صبح مقرر شد تا چهار دیدار از هفته 23 به تعویق بیافتد. در نهایت با توجه به وضعیت موجود از 18 تا 24 اسفندماه با تمام بازیکنان در اردوی کویت حضور پیدا می کنیم. البته بازیکنانی که درگیر تیم‌های خود در لیگ قهرمانان آسیا هستند هم می‌توانند برای شرکت در این مسابقات به تیم‌های خود اضافه شوند.

کاشانی همچنین درباره بازی های تدارکاتی ملی پوشان زیر 23سال توضیح داد: در تاریخ 21 اسفند ماه با تیم امید کویت بازی دوستانه انجام خواهیم داد و پس از آن به ایران بازمی‌گردیم. البته پیش از این قرار بود که دو دیدار دوستانه با این تیم انجام دهیم که به دلیل اینکه از 17 اسفند تا 11 فروردین باید هشت بازی انجام دهیم، کادرفنی تصمیم گرفت که در کویت تنها یک بازی انجام دهد.

مدیر تیم زیر 23سال درباره شرایط هم گروه های ایران در گروه سوم مسابقات و همچنین وضعیت سردار آزمون وعلیرضا جهانبخش برای همراهی تیم ملی المپیک بیان کرد: بدون شک به این دو بازیکن احتیاج داریم چراکه در مرحله مقدماتی دیدارهای سختی پیش رو داریم که باید دو تیم کامل داشته باشیم.

جهانبخش و آزمون و سایر نفرات باید در اختیار مربی باشد تا دست او برای ترکیب‌های مختلف باز باشد. در روزهای هفتم، نهم و یازدهم فروردین 3 دیدار پشت سر هم داریم که دیدار آخرمان مقابل عربستان است و این موضوع که فقط یک تیم از گروه ما صعود می‌کند کار را بسیار دشوار کرده است. 

وی ادامه داد: نباید اجازه دهیم اتفاقات دیدار با ویتنام و قرقیزستان تکرار شود. قبول داریم که تیم‌های همگروه ما تیم‌هایی چون نپال و افغانستان هستند اما شاید این تیم‌ها مانند ویتنام در بازی‌های آسیایی شوند. ما عربستان را آنالیز کرده‌ایم اما دو تیم دیگر برای ما ناشناخته هستند و ممکن است برای ما خطرناک باشند. افغانستان و نپال با انگیزه بازی می‌کنند و امیدوارم فدراسیون فوتبال اطلاعاتی از آنها در اختیار ما قرار دهد تا بتوانیم پس از 40 سال به المپیک صعود کنیم. 

وی در پایان گفت: در نهایت بر اساس آنچه امروز گفته شد، کفاشیان در پاسخ به درخواست کی روش مبنی بر حضور جهانبخش و آزمون در دیدارهای دوستانه تیم ملی بزرگسالان اعلام کرده است که به خاطر حساسیت موضوع تیم امید این دو بازیکن باید در اختیار تیم امید قرار بگیرند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار