کاشانی: برای المپیکی شدن باید المپیکی فکر کرد

مدیر تیم ملی فوتبال امید گفت: اگر مى خواهيد به المپيك صعود كنيد بايد المپيكى فكر و عمل كنيد. شب با روياى المپيك بخوابيد و بيدار شويد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران حبيب كاشانى بعد از پايان بازى باكويت در رختكن تيم ملى اميد حاضر شد و دقايقى براى كادر فنى و بازيكنان اين تيم صحبت كرد.

مدير تيم اميد ايران گفت: قبل از هرچيز لازم مى دانم بعنوان مدير تيم از على عبدالله زاده بخاطر مشكلى كه در ورود به كويت برايش ايجاد شد عذر خواهى كنم.

كاشانى ضمن تبريك برد مقابل كويت گفت: اگر مى خواهيد به المپيك صعود كنيد بايد المپيكى فكر و عمل كنيد. شب با روياى المپيك بخوابيد و بيدار شويد. بايد بدانيد در صورت موفقيت در مرحله اول مسابقات مقدماتى المپيك در فروردين٩٤ تازه ٣٠ درصد راه را طى مى كنيم و ٧٠ درصد راه مى ماند براى مرحله نهايى كه تيم هاى بزرگ آسيا مثل ژاپن و استراليا انتظار مارا ميكشند.

وى با اشاره به اهميت مباحث رفتارى و اخلاقى در تيم المپيك تاكيد كرد: تيمى كه در رأسش خاكپور و مايلى كهن را دارد انتظار از آن در بُعد اخلاقى بالاست و هيچ وقت نمى تواند اخلاق را فداى نتيجه كند. اعتراض تند به داور و پرخاش به بازيكن حريف در تيم اميد جايى ندارد.

كاشانى همچنين با توجه به مشكلات مالى در فدراسيون فوتبال گفت: متاسفانه در شرايط فعلى فدراسيون وضعيت مالى خوبى ندارد به نحوى كه قادر به پرداخت هزينه ١٣٠ ميليونى اردوى كيش و هزينه هاى مازاد بر تعهد فدراسيون كويت در اين اردو، مثل پول توجيبى و اسكان نفرات بيشتراز٣٥ نفر نبود. خدارو شكر با جلب كمك هاى دوستداران صعود به المپيك توانستيم هزينه ها را پرداخت كنيم. رفع مشكلات مال و لجستيكى در بيرون زمين با من است و جنگيدن داخل زمين هم باشماست.

او در ادامه گفت: پس از بازگشت به تهران دو روزى در كنار خانواده هايتان تجديد روحيه كنيد و بعد ان شاءالله از ٢٤ يا ٢٥ اسفند دوباره در كنار هم هستيم و سال را باهم تحويل مى كنيم.

مدير تيم اميد در پايان گفت: بايد آرزوى المپيكى شدن ايران را بر آورده كنيم و اين مهم راهى جز تحمل سختى ها و مشكلات ندارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار