نژاد فلاح در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

مشکل عباس‌زاده را برطرف می‌کنیم/عذرخواهی عباس‌زاده نشان از بی‌حاشیه بودن پرسپولیس دارد

قائم مقام باشگاه پرسپولیس گفت: متأسفانه حکمی صادر شده است که باید رسیدگی شود. ما به باشگاه نساجی قائم‌شهر احترام می‌گذاریم. رابطه خوبی با این باشگاه داریم و به طور حتم این مشکل را برطرف خواهیم کرد.

مشکل عباس‌زاده را برطرف می‌کنیم/عذرخواهی عباس‌زاده نشان از بی‌حاشیه بون پرسپولیس استمحمدحسین نژاد فلاح در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، افزود: صرف نظر از نتیجه، اتحاد خوبی در تیم ما ایجاد شده که جای تقدیر و تشکر دارد. این نشان دهنده آن است که کادر فنی و بازیکنان قدم‌هایشان را درست برداشتند. در حال حاضر نوبت هواداران و مدیریت باشگاه است که از تیم حمایت کنند تا دینشان را ادا کنند و روند پیروزی‌ها ادامه داشته باشد.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس در خصوص شرایط حاکم بر این باشگاه گفت: تیم ما روند رو به رشدی گرفته و بدون گل خورده توانستیم 2 بازی آسیایی را پشت سر بگذاریم.

وی در مورد محرومیت عباس‌زاده بیان کرد: متأسفانه حکمی صادر شده است که باید رسیدگی شود. ما به باشگاه نساجی قائم‌شهر احترام می‌گذاریم. رابطه خوبی با این باشگاه داریم و به طور حتم این مشکل را برطرف خواهیم کرد.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس در خصوص مصاحبه عباس‌زاده گفت: مصاحبه خوبی از سوی این بازیکن انجام نشد. بهتر بود عباس‌زاده اول با مسئولان صحبت می‌کرد و موضوع را رسانه‌ای نمی‌کرد، اما جای خوشحالی است که این بازیکن خیلی سریع از عوامل باشگاه عذرخواهی کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: عباس‌زاده با عذرخواهی‌اش نشان داد در پرسپولیس حاشیه جایی ندارد، همه یک هدف دارند و آن موفقیت تیم است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار