انصاری به باشگاه خبرنگاران خبر داد:

جریمه 608 میلیاردی پرونده‌های قاچاق/ برخورد قاطع با قاچاقچیان کالا

مدیر کل سازمان تعزیرات حکومتی استان خراسان جنوبی از برخورد قاطع به دستگاه‌های نظارتی با عاملان قاچاق کالا خبر داد.

انصاری مدیر کل سازمان تعزیرات حکومتی استان خراسان جنوبی در گفت‌و‌گو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،  با اشاره به برخورد قاطع با عاملان قاچاق کالا، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن ماه، تعداد هزار و 164 فقره پرونده در حوزه قاچاق کالا تشکیل و به تعزیرات ارجاع شده است.

وی در ادامه گفت: از هزار و 164 فقره پرونده ارجاع شده به تعزیرات، با توجه به مانده قبلی تعداد هزار و 173 پرونده مخدومه شده است که میانگین رسیدگی به پرونده‌های قاچاق در مجموع 22 روز است.

این مقام مسئول قضایی افزود: بیشترین پرونده‌های قاچاق مربوط به پوشاک می‌باشد که در طول این مدت کالا به نفع دولت کشف و ضبط شده است.


مدیر کل سازمان تعزیرات حکومتی استان خراسان جنوبی در پایان به محکومیت پرونده‌های قاچاق اشاره کرد و اظهار داشت: شعب ویژه قاچاق کالا و ارز استان که وظیفه رسیدگی به پرونده‌های قاچاق را بر عهده داشتند، با توجه به ادله کافی در پرونده و گزارش واصله، ماموران نیروی انتظامی متخلفان را در مجموع به پرداخت جریمه 608 میلیارد و 438 میلیون و 361 هزار و 470 ریال در حق خزانه دولت محکوم کردند و میزان وصولی آن 24 میلیارد و 362 میلیون و 209 هزار و 509 ریال بوده است.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: قاچاق ، نظارت ، پوشاک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار