فن خال: دوست دارم مثل ونگر شوم

لوئیس فن خال سرمربی یونایتد با تاکید بر اهمیت نتیجه بازی مقابل آرسنال گفت: دوست دارم مثل آرسن ونگر برای سال‌های طولانی در یک باشگاه بمانم.

فن خال: دوست دارم مثل ونگر شومبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از اسکای اسپرت، سرمربی هلندی منچستر‌یونایتد بازی مرحله یک چهارم پایانی جام حذفی مقابل آرسنال را بسیار مهم دانسته و گفت: نتیجه این بازی حتی در بازی‌های لیگ برتر هم تاثیر گذار خواهد بود.

لازم به ذکر است: تیم‌های آرسنال و منچستریونایتد در جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس فقط یک امتیاز با یکدیگر فاصله دارند و به ترتیب در رتبه‌های سوم و چهارم قرار گرفته‌اند فن خال معتقد است هر تیمی که در این دیدار به پیروزی برسد بدون شک می‌تواند در ادامه رقابت‌های لیگ هم نتایج بهتری بدست آورد.
 
فن خال گفت: آرسنال در جدول رده بندی سوم و یونایتد چهارم سات بنابر این دیدارهای بزرگ و حساس در انتظار هر دو ما خواهد بود امیدوارم هواداران از تماشای این بازی لذت کافی ببرند فکر می‌کنم اگر بتوانم آرسنال را شکست دهیم، ضربه بزرگی به آنها وارد خواهیم کرد اما اگر توپچی‌ها ما را ببرند برعکس می‌شوند، شیاطین سرخ متحمل ضربه بزرگی می شوند به همین دلیل است که می گویم نتیجه این بازی چه بر جام حذفی و چه در رقابت‌های لیگ تاثیر فراوانی  می گذارد.
 
** دوست دارم مثل ونگر شوم
 
فن خال در ادامه به تمجید از سرمربی حریف پرداخت و گفت: به نظر من آنچه آرسن ونگر طی این سال‌ها انجام داد فوق العاده بود احتمالا فقط در انگلیس مربیان می‌توانند برای سالهای طولانی در یک باشگاه باقی بمانند ونگر هم بیش از 18 سال به هدایت تیم آرسنال مشغول بوده و این مطلب نشان می دهد نقش او تا چه اندازه برای باشگاه مهم بوده است من هم دوست دارم مثل آرسن ونگر و یا الکس فرگوسن برای مدت طولانی در یک باشگاه بمانم به نظرم اتفاق فوق العاده ای خواهد بود و یک افتخار برای مربی محسوب می‌شود. 

انتهای پیام/

برچسب ها: تیم ، بازی ، رده بندی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار