ولبک: من کارم را به درستی انجام دادم

زننده گل پیروزی بخش آرسنال منچستریونایتد معتقد است که کارش را به درستی در برابر تیم سابقش انجام داده است.

ولبک: من فقط کارم را به درستی انجام دادمبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در جریان دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انگلیس، تیم آرسنال موفق شد با نتیجه 2 بر 1 از سد منچستر یونایتد بگذرد.
 
در این دیدار دنی ولبک بازیکن باشگاه آرسنال که فصل پیش با مبلغ 16 میلیون پوند از باشگاه منچستر یونایتد جدا شد و جمع توپ چی ها پیوست موفق شد علی رغم فشارهای زیادی که بر روی در ورزشگاه اولترافورد وجود داشت گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر رساند و در نهایت توپچی های لندن با نتیجه 2 بر 1 از سد یونایتد گذشتند و به مرحله نیمه نهایی صعود کردند.
 
وی در این خصوص گفت: واقعا پذیرای و مهمانی بسیار خوبی بود، برای من بسیار سخت بود اما تمام تلاشم را کردم تا بتوانم احترام ها و حرمت را نگهدارم. این مسئله چیزی درباره حرفه ای بودن است، این که بتوانید در چنین شرایطی تمرکزتان را بر روی بازی بگذارید و به تلاشتان ادامه دهید. من توانستم به راحتی از سد آنتونی والنسیا بگذرم و یک گل تماشایی وارد دروازه دیوید دخیا کنم، به هر حال من از این بابت خوشحالم که تیم مان موفق شد به مرحله بعد صعود کند و راه یابد، من واقعا حرفه ای کار کردم و سعی کردم کارم را به درستی برای باشگاه‌هم انجام دهم چرا که به هر حال صعود به مرحله بعد برای ما بسیار مهم بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار