آرسن ونگر سرمربی آرسنال وعده داد در دیدار امشب مرحله یک چهارم پایانی جام حذفی مقابل یونایتد، یکپارچه حمله می‌کنند.

آرسنال مقابل یونایتد یکپارچه حمله می‌شودبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل یورو اسپرت، آرسنال مدافع عنوان قهرمانی فصل گذشته جام حذفی انگلیس است و امشب باید در مرحله یک چهارم پایانی این رقابت‌ها به مصاف منچستریونایتد‌ برود آرسن ونگر سرمربی فرانسوی توپچی‌ها وعد داد دراین بازی بیشتر از آنکه به کار دفاعی فکر کنند بر روی حملات پیاپی متمرکز خواهند شد.
 
 با توجه به اینکه بازی امشب در اولدترافورد‌ برگزار می‌شود، آرسنال در برابر هواداران  پر شور شیاطین سرخ بازی سختی در پیش خواهد داشت.
 
ونگر گفت: بازی مقابل سیتی را به یاد آورید ابتدا ما به گل اول رسیدیم و سپس شروع به دفاع کردیم بازیکنان منچسترسیتی‌ برای به تساوی کشاندن بازی بارها حمله کردند و سرانجام به گل رسیدند دوست ندارم چنین اتفاقی در دیدار مقابل یونایتد تکرار شود البته آنچه روشن است هر دو تیم آرسنال و یونایتد برای پیروزی پا به میدان می‌گذارند و شاگردان فن خال هم بدون شک بر روی حملات تاکید خواهند داشت امیدوارم  بتوانیم در هر دو کار حمله و دفاع خوب ظاهر شویم.
 
ونگر در ادامه افزود: هنوز هم معتقدم حفظ توپ بخش مهمی از بازی فوتبال است منطقی نیست بازی را شروع کنید و بگویید به توپ احتیاج ندارم بعضی مواقع توپ را در اختیار ندارید زیرا ویف بهتر از شما کار می‌کند، البته در گاهی موارد هم توپ را به حریف می‌دهید تا برتری خود در زمین مسابقه را حفظ کنید.
 
** گابریل‌ به بازی مقابل یونایتد نمی‌رسد
 
گابریل بازیکن تیم آرسنال در دیدار مقابل کویینز‌ پارک رنجرز از ناحیه همسترینگ‌ دچار آسیب دیدگی  شد و به گفته پزشکان تیم آرسنال قادر نخواهد بود در دیدار یک چهارم نهایی جام حذفی مقابل یونایتد به میدان برود گفته می‌شود وی بین 2 تا 3 هفته زمان نیاز دارد تا بهبود کامل خود را بدست آورد.
 
چسنی و مونرئال دو بازیکن مصدوم آرسنال هستند که احتمالا قادر خواهند بود در ترکیب تیم مقابل یونایتد قرار بگیرند هر دو آزمایش‌های نهایی پزشکی را با موفقیت پشت سر گذاشته و در جلسه تمرینات توپچی‌ها حاضر شده‌اند. 

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، باشگاه ، امشب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار