مشلات تیم میزان برای قهرمانی در لیگ برتر جودو؛

خسرویار: هفته آخر دو مصدوم داریم ، بازیکنان خارجی مان هم نیستند

سرپرست تیم جودو میزان خراسان شمالی گفت: در هفته پایانی لیگ باید به مصاف رقبای قدرتمند برویم در حالی که دو بازیکن خارجیمان را در اختیار نداریم، دو بازیکن دیگرمان هم مصدوم هستند.

کوروش خسرویار در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار کرد: تیم میزان خراسان شمالی از ابتدا برای قهرمانی در لیگ برتر جودو بسته شد،  دو بازیکن قدرتمند خارجی را در اختیار گرفتیم به علاوه بازیکنان خوبی همچون امیر قاسمی نژاد، الیاس علی اکبری و ...از کشورمان در آغاز  همه شرایط خوب بود و ما نیز در هفته اول به همراه قوامین اول مشترک شدیم اما از هفته نخست به بعد رفته رفته با مشکلاتی روبه رو شدیم که کارمان را سخت کرد. 
 
وی ادامه داد: برای قهرمانی بی انگیزه نیستیم اما شرایط تیممان خوب نیست، در هفته چهارم باید با حریفان قدرتمندی همچون پاس قوامین و ثامن الحجج خراسان رضوی روبه رو شویم در حالی که تیممان وضعیت مناسبی ندارد ما دو بازیکن خارجی خود را این هفته در اختیار نداریم به علاوه اینکه محمد جوانی و محمد بریمانلو هم از مصدومیت رنج می برند و ما از حضور آنها نیز محروم هستیم. 
 
سرپرست تیم جودو  میزان خراسان شمالی درخصوص علت غیبت بازیکنان خارجی تیم ، تصریح کرد: بازیکن تاجیکستانی ما برای حضور در اردو به قزاقستان سفر کرده و بازیکن ارمنستانی میزان نیز در اردوی المپیک که در شهر پراگ جمهوری چک در حال برگزاری است، حاضر شده است. 

 خسرویار اذعان کرد:  نماينده استان خراسان شمالی  تا هفته سوم لیگ، مدعي درجه يک کسب عنوان قهرماني بوده، اما اکنون با تمامی این مشکلات نمی دانیم  ليگ نوزدهم را چگونه به پايان خواهیم رساند. 

انتهای پیام/
برچسب ها: لیگ برتر ، جودو ، خسرویار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار