رودهن؛

آلایندگی‌های صنایع پردیس تخریب محیط زیست را به همراه دارد

فرماندار شهرستان پردیس گفت: آلایندگی‌های صنایع پردیس تخریب محیط زیست را به همراه دارد و متاسفانه اقدامات در برخورد با این پدیده تا نقطه مطلوب به منظور کاهش فراوان آلایندگی‌های زیست محیطی فاصله زیادی دارد.

مرتضی حیدری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد آلایندگی های زیست محیطی کارخانجات صنعتی شهرستان پردیس، گفت: ساختار صنایع و کارخانجات شهرستان استاندارد نیست و زیر ساخت های مناطق صنعتی سرشار از ضعف و کمبود و خلاء است.
 
فرماندار پردیس با تاکید بر اینکه آلایندگی های صنایع پردیس تخریب محیط زیست را به همراه دارد ، تصریح کرد: مسئولان در این راستا قدم های خوب و ارزشی را برداشته اند ولی متاسفانه با ساختار محدود این قدامات، تا نقطه مطلوب به منظور کاهش فراوان آلایندگی های زیست محیطی فاصله زیادی داریم.
 
حیدری در ادامه این مطلب افزود: مسئولان به منظور پاک سازی آلایندگی های زیست محیطی در شهرستان پردیس باید تلاش خود را مضاعف کند و در این استا نیز به حمایت وزارت خانه های مربوطه و همکاری مردم نیاز داریم.
 
فرماندار پردیس اظهار داشت: محیط زیست برای بقاء و زندگی انسان حیاطی است و اگر تخریب شود ، حیات انسان با خطری جدی و اساسی مواجه خواهد شد.
 
اجرای طرح توسعه فضای سبز در پردیس
 
فرماندار پردیس گفت: شهرداری پردیس متولی اجرای طرح توسعه فضای سبز در شهرستان است و گام های ارزشی در راستای حراست از محیط زیست برداشته است.
 
مرتضی حیدری در مورد وضعیت شهر پردیس گفت: شهرداری پردیس در راستای توسعه طرح فضای سبز این منطقه برای هر مسئولی درختی با نام آن شخص کاشته و این جریانی فرهنگ سازی در بحث نگهداری از فضای سبز تلقی می شود.
 
وی در ادامه این مطلب تصریح کرد: شهرداری پردیس در حوزه فضای سبز طرح های خوبی را اجرایی کرده و 70 هکتار فضای سبز این منطقه در کنار احداث چهار پارک در شهر پردیس در قالب این سیاست قرار دارد.
 
حیدری تعامل مردم با شهرداری را لازمه توسعه سرانه فضای سبز این شهر دانست و اضافه کرد: شهروندان در حوزه گسترش فضای سبز شهر پردیس همکاری خوبی با شهرداری ها دارند.
 
فرماندار پردیس در خاتمه اظهار داشت: شهرداری پردیس در کنار توسعه فعالیت های عمرانی این منطقه با اعمال نظارت های دقیق ، توسعه فضای سبز را در اولویت های سیاست های اجرایی خود قرار داده است.
 
 
انتهای پیام/ض
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.