رودهن؛

ریشه اصناف بدون مجوز پردیس خشک می‌شود

رئیس اداره صنعت و معدن و تجارت پردیس گفت: ریشه اصناف بدون مجوز پردیس در بستر اداره این شاخه از وزارت صنعت و معدن و تجارت خشک خواهد شد.

جواد سیاح در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در خصوص تاثیرات اداره صنعت و معدن و تجارت در شهرستان پردیس گفت: استقرار اداره صنعت و معدن و تجارت از لحاظ جنب و جوش و شکل گیری اتحادیه‌ها تاثیرات بی نظیری داشت.

رئیس اداره صنعت و معدن و تجارت پردیس در ادامه این مطلب افزود: استقرار اداره با گذشت چند ماه با تشکیل اتحادیه‌های مختلف به شکل قطار گونه تاثیری مستقیم بر کیفیت خدمات دهی به شهروندان این شهرستان دارد.

سیاح در تشریح شاخه‌های فعالیت اداره صنعت و معدن و تجارت پردیس تصریح کرد: در زمینه صنف آژانس اتومبیل کرایه ساماندهی را در دستور خود قرار داده ایم زیرا داستان بی جوازی در این صنف هم سرایت کرده است.

رئیس اداره صنعت و معدن و تجارت پردیس با تاکید بر برخورد با اصناف بدون مجوز ، اضافه کرد: تا زمان تشکیل این منطقه به یک شهرستان مستقل و استارت تشکیل اتحادیه در اداره صنعت و معدن و تجارت شهرستان با گذشت زمانی طولانی تعداد صنف های بی جواز در این منطقه رشد کرد.

سیاح در پایان خاطر نشان کرد: در سیستم قانونی به متقاضیان برای فعالیت در اصناف املاک و نمایشگاه های ماشین و اتومبیل کرایه پردیس جواز صادر خواهیم کرد.

انتهای پیام/ض

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.