رودهن؛

نمایشگا‌های بهاره، شاخه‌ای از سیاست کنترل بازار است

رئیس اداه صنعت و معدن و تجارت شهرستان پردیس گفت: نمایشگاه‌های بهاره در آستانه عید نوروز، شاخه‌ای از سیاست کنترل و ساماندهی بازار محسوب می‌شود.

سیاح در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن کنترل و ساماندهی بازار را از وظایف وزارت صنعت و معدن و تجارت و شعب آن در استانها و شهرستانهای کشور برشمرد و گفت : بازار در شهرستان پردیس نیز از این قائده مستثناء نیست.

رئیس اداره صنعت و معدن و تجارت شهرستان پردیس در ادامه این مطلب تصریح کرد : نواسان زیادی در جریان بازار شهرستان پردیس تا قبل از استقرار اداره صنعت و معدن و تجارت در این منطقه وجود داشت و هم اکنون با افزایش دامنه نظارت و کنترل این اداره و تشکیل اصناف مسیر تا حدودی هموار شده است .

سیاح برپایی بازارهای بهاره را شاخه ای به منظور بسترسازی برای رفاه مردم در تامین مایهتاج زندگی خود دانست و اضافه کرد : بازارچه های بهاره تا پایان اسفند ماه در این شهرستان مشغول خدمات رسانی به مردم در تامین نیاز های اولیه خود خواهد بود .

رئیس اداه صنعت و معدن و تجارت شهرستان پردیس در خاتمه اظهار داشت : کنترل بازار در کاهش افزایش قیمت های کاذب ، تخلفات صنفی ختم نمی شود بلکه دامنه نظارت این شعبه از وزارت صنعت و معدن و تجارت در پردیس گسترده تر است .

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.