رودهن؛

مسکن مهر ، پیش لرزه ای قوی برای زیرساخت‌های پردیس

امام جمعه شهرستان پردیس گفت: رشد و بارگزاری جمعیت با اهرم مسکن مهر در پردیس برای زیر بنای فرهنگی و سایر حوزه ها در این شهرستان یک پیش لرزه محسوب می شود.

حجت الاسلام حسین توسلی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد نقش فعالیت های فرهنگی در تخریب آماری آسیب های اجتماعی گفت : جمعیت پردیس به جهت مسکن مهر روبه افزایش است .

امام جمعه شهرستان پردیس در ادامه این مطلب تصریح کرد : افزایش جمعیت نیاز های تقویت زیر ساخت ها در حوزه های فرهنگی و اجتماعی و سیاسی و اقتصادی و خدماتی و عمرانی را شفاف سازی می کند .

حجت الاسلام توسلی با تاکید بر اینکه رشد و بارگزاری جمعیت در پردیس برای زیر بنای فرهنگی این شهرستان یک پیش لرزه محسوب می شود ، اضافه کرد : پیش لرزه هایی مانند وجود خلاء ها در زیر ساخت های مهم و حیاتی با بی توجهی از سوی مسئولان به زلزله ای عظیم تبدیل خواهند شد .

امام جمعه شهرستان پردیس خاطر نشان کرد : تاسس حوزه های علمیه به عنوان یکی از ستونهای خیمه فرهنگی در شهرستان محسوب می شود و در ترسیم سایر عمود های این خیمه باید تلاش کرد .


جریان مذاکرات هسته ای بر مدار رفع کامل تحریم ها نیست

امام جمعه پردیس گفت : جریان مذاکرات هسته ای بر مدار رفع کامل تحریم ها نیست ، بلکه استکبار جهانی در کنار دوستان غربی خود با اصل نظام جمهوری اسلامی ایران مخالف می باشند.

حجت الاسلام حسین توسلی در جریان مذاکرات هسته ای ، قدرت های کنار هم در 1+5 را دشمن های شاخص جمهوری اسلامی ایران برشمرد و گفت : استکبار جهانی در طول تاریخ دائم دنبال خلق توطئه ای جدید بوده است.

امام جمعه پردیس در ادامه این مطلب افزود : دشمنی های امریکا و غرب بر علیه ایران سناریویی بدون نقطه پایان است و هر روز توطئه های جدید با ساختار متفاوت علیه انقلاب اسلامی ایران شکل می گیرد .

حجت الاسلام توسلی با تاکید بر اینکه تیم مذاکره کننده ایرانی در جریان مذاکرات بر مواضع ارزشی نظام جمهوری اسلامی ایران استوار ایستاده است ، اضافه کرد : چه مذکرات به نتیجه برسد و یا خیر ، استکبار جهانی دست از دشمنی با ایران اسلامی بر نخواهد داشت ، زیرا با وجود ایران منافع خود را منطقه در خطر می بیند .

امام جمعه پردیس اظهار داشت : غرب و استکبار جهانی مخالف نظام جمهوری اسلامی ایران می باشند و تحریم ها تنها یکی از شاخه های توطئه گسترده دشمنان در تخریب انقلاب اسلامی ایران به عنوان تریبون استکبار ستیزی در جهان است .


گزینه های روی میز دشمن با اقتدار نظامی ایران سیاستی سوخته است

امام جمعه پردیس گفت : گزینه های نظامی دشمن با وجود اقتدار نظامی ایران با دستیابی به علوم روز نظامی ، سیاستی سوخته در راستای تخریب بنیان نظام جمهوری اسلامی ایران محسوب می شود.

حجت الاسلام حسین توسلی در مورد دستاورد های نظامی ایران اسلامی گفت : کشورمان در دوران دفاع مقدس در بحث تجهیزات نظامی کمبود های زیادی داشت اما ایمان به خداوند متعال و توسل به ائمه اطهار (ع) سنگر های حق رزمندگان اسلام را در برابر جبهه باطل رژیم بعث تا دندان مسلح تقویت کرده بود .

امام جمعه پردیس در ادامه این مطلب تصریح کرد : با گذشت بیش از 30 سال از دوران دفاع مقدس به عنوان برگی ارزشی و زرین از تاریخ ایران اسلامی ذره ای از تحریم ها و فشار های استکبار جهانی بر علیه ایران اسلامی کم نشده است و همچنان در اتاق های فکر خود دنبال خلق توطئه هایی نو و جدید می باشند .

حجت الاسلام توسلی با تاکید بر اینکه خلیج همیشه فارس به صحنه قدرت نمایی سربازان امام زمان (عج) در لباس ارتش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبدیل شده است ، اضافه کرد : از قدرت نظامی ایران برگرفته از دانش بومی با ساختار روز دنیا در آبهای نیلگون خلیج فارس رونمایی شد و دشمن بار دیگر شاهد اقتدار ایران بود .

امام جمعه پردیس در خاتمه اظهار داشت : اقتدار نظامی جمهوری اسلامی ایران گزینه های نظامی روی میز دشمن را به سیاستی سوخته جهت تخریب بنیان جمهوری اسلامی ایران تبدیل کرده است .

انتهای پیام/ق


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.