رودهن؛

هفت مدرسه برای اسکان مسافران نوروزی در رودهن تجهیز شد

بخشدار رودهن از تجهیز شش مدرسه در رودهن و یک مدرسه در آبعلی جهت اسکان مسافران نوروزی خبر داد.

رضا طاهر خانی درگفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت: با همت ستاد خدمات سفر بخش رودهن هفت مدرسه ابن سینا، شهید طالقانی، ارشاد، فرزانگان، تربیت، شهید بهشتی و حاج محمد ابراهیمی آبعلی با تمام امکانات و تجهیزات برای اسکان مسافران نوروزی در سطح منطقه در نطر گرفته شده است.

وی همچنین از استقرار ایستگاه های پلیس راهور، میراث فرهنگی، راهنمایی مسافران و هلال احمر در ورودی شهر رودهن خبر داد و گفت: جهت رفاه حال مسافران عبوری جمعیت هلال احمر نیز علاوه برچادر های سلامت اقدام به برپایی چادرهای خیمه نماز و استراحت یک روزه و چند ساعته برای مسافران نموده است.

بخشدار رودهن از آمادگی کامل مراکز درمانی منطقه برای ایام نوروز خبر داد و گفت: دو مرکز درمانی خصوصی جراحی نکو و خاتم و مرکز درمانی دولتی حضرت محمد (ص) با بهترین امکانات وتجهیزات و کادر پزشکی مجرب آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی می باشند.

طاهر خانی همچنین با اشاره به اینکه رودهن در دو سال گذشته در بحث اسکان مسافران نوروزی مقام نخست استان تهران را از آن خود نمود گفت: ستاد خدمات سفر با تمام توان آماده استقبال از مسافران نوروزی است.

شایان ذکر است شهر رودهن بواسطه وجود دو جاده مهم و بین استانی هراز و فیروزکوه پر تردد ترین شهر استان تهران محسوب می شود که علاوه بر کسب رتبه نخست اسکان مسافران نوروزی در سطح استان تهران دوبار متوالی در سال های 92 و93 به عنوان دومین شهر پرتردد کشور در ایام نوروز نیز معرفی شد.


فرهنگ ایرانی اسلامی دارای سابقة کهن و درخشان است

بخشدار رودهن با بیان اینکه فرهنگ ایرانی اسلامی دارای سابقة کهن و درخشان است گفت: دشمنان در طول تاریخ انقلاب اسلامی با بکارگیری شیوه های مختلف در تلاش برای از بین بردن فرهنگ غنی ایرانی اسلامی هستند.

رضا طاهر خانی افزود: دشمن با ترفندهای مختلف از جمله شبکه های ماهواره ای ضد اسلامی قصد دارد فرهنگ اصیل ملت ایران را که ازنقاط قوت است به عنوان نقاط ضعف جلوه دهند تا با ایجاد تفرقه بین قومیت‌ها و ادیان مختلف کشور وحدت را کم‌رنگ و از بین ببرد.

وی توجه به فرهنگ در سال 94 را بسیار مهم دانست و گفت:استکبار جهانی با برنامه های ضد فرهنگی در تلاش است تا نسل سوم و چهارم انقلاب را از ارزش های دینی و مذهبی و همچنین روحیه ایثار وشهادت دور کند که مدارس بهترین محل برای اشاعه و ترویج معارف ناب ایرانی اسلامی به شمار می‌روند وباید از ظرفیت‌های موجود در ابعاد سخت‌افزاری و نرم‌افزاری به بهترین شکل استفاده کنند.

بخشدار رودهن در پایان با بیان اینکه فرهنگ یکی از دغدغه های مقانم معظم رهبری است افزود: ایشان همواره بحث فرهنگ و فرهنگسازی را در نام گذاری سالها تاکید داشتند و بر همه وظیفه است تا به بحث فرهنگ و اشاعه آن در جامعه بخصوص نسل جوان بیش از پیش تلاش کنیم.


انتهای پیام/ق


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.