نژادفلاح در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

سازمان لیگ با باشگاه پرسپولیس لجبازی نمی‌کند/دلیلی نمی‌بینم اولتیماتومی به درخشان بدهم

قائم مقام باشگاه پرسپولیس گفت: امکان لغو بازی با مسجد سلیمان برای سازمان لیگ مقدور نبود.

سازمان لیگ با باشگاه پرسپولیس لجبازی نمی‌کند/دلیلی نمی‌بینم اولتیماتومی به درخشان بدهمنژادفلاح در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: اینکه گمان کنیم که سازمان لیگ برتر با پرسپولیس لجبازی می کند اصلا اینطور نیست آنها نیز دوست دارند به نمایندگان آسیا کمک کنند اما فشردگی بازی‌ها به حدی است که امکان جابه‌جایی بازی‌ها نبود.
 
نژادفلاح در ادامه عنوان کرد: سازمان  لیگ نیز  مشکلات ما را درک کرده و در پی آن بوده که بتوانند به ما کمک کنند اما همانطور که گفتم فشردگی بازی‌ها مانع از این کار شده با این حال با شرایط موجود باید کنار بیاییم و از بهانه تراشی پرهیز کنیم چرا که هوادار از پرسپولیس برد می خواهد.
 
قائم مقام پرسپولیس عنوان کرد: ما در فاصله 10 روز در 2 شهر و در 2 کشور بازی‌های خارج از خانه داریم و تاکنون هم 2 برد در آسیا و یک باخت در لیگ بدست آوردیم به هر حال به دنبال این هستیم که در بازی‌های باقیمانده با حداکثر امتیازات از زمین مسابقه خارج شویم.
 
وی ادامه داد: کادر فنی حمایت مدیریت را پشت سر خود دارد و دلیلی نمی‌بینیم که اولتیماتومی به درخشان بدهیم. درخشان با آرامش کامل تیم برای بازی‌های پیش رو آماده کند اما باید چاره ای بیندیشیم که پرسپولیس همان نتایج لیگ قهرمانان آسیا را در لیگ برتر هم بگیرد و من تعجب می کنم که چرا ستارگان آسیا توان مقاومت در برابر پرسپولیس را ندارند اما در بازی‌های داخلی همانطور که هواداران می خواهند نتیجه نمی‌گیریم. 
 
نژادفلاح بیان کرد: مبالغی هر چند اندک به حساب بازیکنان واریز کردیم دوست ندارم مقابل بازیکنان بدقول شوم وعده این پرداخت را داده بودم و سر وقت هم پرداخت کردم. 
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: من تمام تلاشم را می‌کنم که قبل از پایان سال مبلغ دیگری به حساب بازیکنان واریز کنم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار