مقیمی در گردهمایی ناظرین چهارمین دوره انتخابات شورایاری ها مطرح کرد:

شورایاری ها حلقه اتصال دولت و مردم در اجرای الگوی صحیح اقتصاد مقاومتی/لزوم تعامل سازنده هیییت اجرایی و نظارتی در برگزاری شکوهمند انتخابات

معاون سیاسی وزارت کشور گفت :شورایاری ها می توانند نقش کلیدی در ارتباط دولت و مردم به منظور اجرای الگوی صحیح اقتصاد مقاومتی داشته باشند

به گزارش خبرنگار حوزه شهری باشگاه خبرنگاران،محمد حسین مقیمی معاون سیاسی وزارت کشور در گردهمایی ناظرین چهارمین دوره انتخابات شورایاری هاکه عصر امروز (چهارشنبه) در تالار وزارت کشور برگزار شد با اشاره به تصویب آیین نامه اجرایی انتخابات در شورای شهر اظهار کرد: بند 2 ماده 3 اساسنامه شورا یاری ها و آیین نامه اجرایی انتخابات به تصویب شورای شهر رسید و بر این اساس بعد از تاییدیه فرمانداری انتخابات شورا یاری ها در محلات تهران شکل گرفت.

وی ادامه داد: از 14000شرکت کننده در انتخابات شورا یاری ها در نهایت 2500 نفر به عنوان نمایندگان مردم به شورا یاری محلات راه پیدا می کنند.

مقیمی با اشاره به مرجع نظارتی بر انتخابات شورا یاری ها تصریح کرد: مجلس و شورای شهر وظیفه نظارت بر انتخابات شورا یاری ها را بر عهده دارندو برخی از اعضای شورا به عنوان هییت مرکزی نظارت بر انتخابات تعیین شده اند.

معاون سیاسی وزیر کشور گفت:4000 نفر از مردم تهران. وظیفه حفظ و صیانت از آراء مردم را بر عهده دارند که امید واریم با تعامل خوب هییت نظارت و اجرایی شاهد برگزاری انتخابات شکوهمند باشیم.

مقیمی در پایان گفت :تعامل هیییت اجرایی و نظارتی در برگزاری انتخابات سالم و سازنده موجبات رضایت مردم را فراهم می آورد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار