«دکتر محمد سرافراز» در جمع خبرنگاران:

روایت صحیح انقلاب در «معمای شاه» باورپذیری آن را بیشتر می‌کند/ جوانان می‌توانند به صدا و سیما کمک کنند

رییس سازمان صدا و سیما با اشاره به گریم ها و خلق شخصیت ها در معمای شاه، این ویژگی ها را موجب افزایش باورپذیری این سریال دانست.

به گزارش خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران؛ دکتر محمد سرافراز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه روایت درست معمای شاه در باور پذیری آن در میان مخاطبان موثر است گفت: شباهت شخصیت ها به شخصیت های واقعی و گریم های خوب و حرفه ای بازیگران به این باورپذیری کمک می کند. 

وی در خصوص ساخت سریال های الف ویژه گفت: تعداد قابل توجهی از این سریال ها را به شکل بالقوه آماده داریم که با تامین بودجه آماده عرضه می شوند. 

دکتر سرافراز عنوان کرد: در بحث جوانگرایی با تاسیس شبکه افق و فعالیت این شبکه و پرس تی وی، افق دید ما به سمت همکاری و حضور جوانان است. جوانان باید به رسانه ملی کمک کنند. 

وی در خصوص همکاری رسانه ملی و سینما گفت: نحوه فیلم سازی سینما و تولید سریال در تلویزیون خیلی متفاوت است اما رسانه ملی در حد توان و با رعایت چهارچوب ها همکاری خواهد کرد. 

سرافراز با اشاره به چابک سازی در رسانه ملی گفت: سیاست صدا وسیما چابک سازی بوده است و سعی داریم بدهی های رسانه ملی را با مدیریت، پرداخت و تسویه کنیم. تغییرات در تشکیلات بود که انجام شد ولی ثبات برقرار است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از برنامه های نوروزی رسانه ملی پخش 4 سریال است. که پخش دو مجموعه پس از ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) آغاز خواهد شد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار