معاون برنامه ریزی و منابع مالی رسانه ملی اعلام کرد

اجرای ساختار جدید سازمان تا پایان سال جاری

متناسب و منطقی سازی ساختار صدا و سیما مهمترین اقدام راهبردی معاونت برنامه ریزی و منابع مالی رسانه ملی بوده است که به طور کامل طراحی و به تمام واحدها جهت اجرا ابلاغ شده است.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی معاونت امور مجلس و استان ها، مهدی مجتهد در جمع مدیران کل مراکز صدا و سیما متناسب و منطقی سازی ساختار صدا و سیما مهمترین اقدام راهبردی معاونت برنامه ریزی و منابع مالی رسانه ملی بوده است که به طور کامل طراحی و به تمام واحدها جهت اجرا ابلاغ شده است.

وی با اعلام این خبر گفت: براساس محورهای ابلاغی مقام معظم رهبری در پیوست حکم ریاست سازمان و با هدف حذف موازی کاری و کاهش فاصله سطوح مدیریتی با برنامه سازان و کارکنان،جلسات متعدد کارشناسی برگزار و با اخذ نظرات مدیران ارشد حوزه های مختلف سازمان ساختار تمامی حوزه های ستادی و صف رسانه ملی بازنگری و جهت اجرا ابلاغ شده است.

وی کمترین تغییرات ساختاری را مربوط به معاونت های امور مجلس و استان ها و فناوری و رسانه های نوین دانست و افزود:تمامی واحدهای سازمان موظف شده اند تا پایان سال جاری نسبت به اجرای ساختار جدید ابلاغی اقدام نمایند.

معاون برنامه ریزی و امور مالی صدا و سیما اصلاح الگوی نیروی انسانی و بازنگری در شرح وظایف واحدهای رسانه ملی براساس رویکردهای جدید محتوایی و ظهور فناوری های جدید را از اقدامات بعدی این معاونت عنوان کرد.

مجتهد بر لزوم تعادل میان مخارج با منابع محدود سازمان تاکید کرد و گفت: می بایست با کنترل پروژه،صرفه جویی ، مدیریت مصارف و هزینه ها  و بهره گیری کامل و منطقی از منابع مشارکتی تلاش نماییم تا سازمان با بدهی و کسری بودجه روبرو نشود.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.