رفع ناهمگونی قوانین،‌مقررات و آیین نامه‌ها در مدارس شهرستان ملارد

رئیس آموزش و پرورش شهرستان ملارد گفت: رفع ناهمگونی قوانین مقررات و آیین نامه‌ها در سطح مدارس شهرستان ملارد از برنامه‌های اولویت‌داری بود که به صورت جدی بررسی شد.

محمد قادری تفرشی رئیس آموزش و پرورش شهرستان ملارد در گفت‌وگو با   خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران،  ، با اشاره به ضرورت شفافیت و روشن شدن هر چه بیشتر قوانین مقررات و آیین نامه‌ها در اذهان فرهنگیان و دانش آموزان در شهرستان ملارد اظهار کرد: در همین راستا و با توجه به ناهمگونی که در آیین نامه‌ها و مقررات در مدارس شهرستا ن ملارد مشاهده شد طرحی را در قالب فتولمینت تنظیم و طراحی نمودیم که قوانین و مقررات در حوزه‌ها و عرصه‌های گوناگون تفکیک و تصریح شده است.

وی در ادامه افزود: این مجموعه شاهد قوانین عمومی و کلی حاکم بر مدارس می‌شود که شرح وظایف پرسنلی و دانش آموزان به صورت مدون و اصولی طراحی و در اختیار مدارس قرار گرفت.

تفرشی در پایان تصریح کرد: قانونمند کردن دانش آموزان از برنامه‌هایی است که همواره مجموعه آموزش و پرورش به صورت جدی دنبال می‌کند و امید آن داریم پیرو تدابیر و تمهیداتی که اتخاذ شده در تحقق این هدف و امر خطیر به توفیقات هرچه مطلوبتری نائل شویم.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار