معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خبر داد:

طرح توانمندسازی معلمان اجرایی می شود

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش با تأکید بر تصمیم‌گیری منطقی، نظام‌مند و هدفمند برای طرح جامع توانمند سازی ویژه معلمان زیر پنج سال سابقه خبر داد و گفت: پس از سیر مطالعاتی، این طرح به استان‌ها ابلاغ خواهد شد.

محمد دیمه‌ور معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش در جلسه شورای معاونین آموزش و پرورش گلستان، کیفیت بخشی را به عنوان راهبرد اصلی وزارت آموزش و پرورش بیان کرد.
معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش، از کیفیت به عنوان هدف و برنامه آموزشی یونسکو از سال 2015 تا 2030 نام برد و افزود: با همکاری یونیسف و 64 کشور، کارگروه استاندارد سازی کیفیت تشکیل داده‌ایم تا با همفکری، استانداردهای کیفیت مشخص شده و با توجه به آن گام برداریم.
وی افزود: با مشخص شدن این استانداردها ،مسیر ارتقاء و بهبود کیفیت پایش شده، ارتقا یافته و با طراحی سامانه ارزشیابی مناسب، بهبود کیفیت تضمین خواهد یافت و از آزمون و خطا در مسیر رشد و تعالی پرهیز خواهد شد.
معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش با تأکید بر تصمیم‌گیری منطقی، نظام‌مند و هدفمند از طرح جامع توانمند سازی برای معلمان زیر پنج سال سابقه خبر داد و گفت: پس از سیر مطالعاتی، این طرح به استان‌ها ابلاغ خواهد شد.
دیمه‌ور به بحث درس پژوهی اشاره کرد و افزود: درس پژوهی از اولویت‌های ما بوده و بهترین ساز و کاری است که معلمان می‌توانند توسط آن برای توانمندهای حرفه‌ای خود به همدیگر کمک کنند. 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار