ناوگان حمل و نقل ؛

آمادگی ناوگان حمل و نقل اردبیل در ایام عید نوروز

مدیرکل حمل‌ونقل و پایانه‌های مسافربری استان اردبیل گفت: ناوگان حمل و نقل استان اردبیل آماده خدمات رسانی به مسافران در ایام عید نوروز است.

آمادگی ناوگان حمل و نقل اردبیل در ایام عید نوروزبه گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ عبدالحسین علی‌اکبری افزود: 600 دستگاه اتوبوس در استان اردبیل برای حمل‌ونقل مسافران در ایام نوروز پیش‌بینی‌شده است.

مدیرکل حمل‌ونقل و پایانه‌های مسافربری استان اردبیل گفت: پیش‌فروش بلیت‌های نوروزی اتوبوس در استان اردبیل به‌صورت اینترنتی شروع‌شده که 1500 دستگاه متشکل از انواع وسایل نقلیه اعم از 600 دستگاه اتوبوس، 600 دستگاه سواری پلاک عمومی و 300 مینی‌بوس در بحث حمل‌ونقل نوروزی به مسافران و هم استانی خدمت‌رسانی خواهند کرد.

علی اکبری تصریح کرد: مراکز معاینه و مکانیزه فنی خودروهای سنگین نیز در ایام عید نوروز به‌صورت کشیک فعال خواهند بود تا در صورت وقوع مشکلی آن را برطرف کنند.

نصب دوربین در جاده های مواصلاتی استان اردبیل

مدیرکل حمل‌ونقل و پایانه‌های مسافربری استان اردبیل گفت: 39 دستگاه دوربین در نقاط مهم جاده‌های مواصلاتی استان اردبیل نصب‌شده و همچنین 42 درصد جاده‌های اصلی استان اردبیل به دستگاه تردد شمار مجهز شده است که آمار ترافیک جاده‌ها به‌صورت روزانه به مرکز ارسال می‌شود.

علی اکبری بیان کرد: 8 دستگاه دوربین ثبت تخلف سرعت در جاده‌های استان قرار دارد که اطلاعات و تخلفات سرعت صورت گرفته در جاده‌های استان اردبیل را به‌صورت روزانه و دقیق در اختیار مرکز پلیس کشور قرار می‌دهد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر 9 مجتمع خدماتی ، رفاهی بین‌راهی در جاده‌های استان اردبیل در ایام نوروز به مسافران خدمت‌رسانی خواهند کرد و همچنین شرکت امداد خودرو نیز در ایام نوروز در جاده‌های مواصلاتی استان اردبیل به‌صورت شبانه‌روزی حضور فعال دارد.

بیشترین تردد مسافران نوروزی در جاده های استان اردبیل

علی اکبری مدیرکل حمل و نقل پایانه‌های استان اردبیل گفت: اردبیل 4 مبدأ ورودی و خروجی مهم دارد که در ایام نوروز بیشترین ترددها در این جاده‌ها صورت می گیرد که ورودی‌های اردبیل – آستارا، اردبیل – سرچم، اردبیلسراب، اردبیل – مشگین است که در سال گذشته در ایام نوروز بیشترین تردد از محور اردبیل – آستارا بوده که در کل در سال گذشته، 3 میلیون و 200 هزار تردد در جاده‌های استان اردبیل به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.