استرلینگ سرمربی لیورپول را ناامید کرد

بازیکن جوان لیورپول همواره مورد حمایت برند راجرز قرار داشت اما در کمال ناباوری حاضر به مذاکره در خصوص تمدید قراردادش نشد.

استرلینگ سرمربی لیورپول را ناامید کردبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از اسکای اسپرت، رحیم استرلینگ بازیکن 20 ساله لیورپول در تمام مدت حضور نزد قرمزها از حمایت برندن راجرز سرمربی این تیم برخوردار بوده است اما با توجه به ناکامی لیورپول در رقابت‌های این فصل، تمایل چندانی تمدید قرارداد ازخود نشان نمی‌دهد.

استرلینگ فصل گذشته زمانیکه لیورپول به نایب قهرمانی در رقابت‌های لیگ برتر رسید یکی از مهره‌های کلیدی این تیم بود اما حالا لیورپول نکته مثبتی برای ارائه دادن به این بازیکن جاه طلب ندارد با توجه به دریافت پیشنهاد از سوی 2 باشگاه معتبر اروپایی شامل رئال مادرید و بایرن مونیخ، استرلینگ جوان حق دارد از گزینه تمدید قرارداد با لیورپول استقبال نکند.

وی در واکنش به پیشنهاد قرمزها گفت: قصد ندارم تا فصل تابستان تمدید قرارداد با لیورپول را مورد بررسی قرار دهم آماده مذاکره با دیگر تیم‌ها و احتمالا پیوستن به باشگاهی غیر انگلیسی هستم.

استرلینگ ملی پوش جوان تیم فوتبال انگلیس هم اکنون از لیورپول دستمزد هفتگی 35 هزار پوند دریافت می‌کند اما پیشنهاداتی که وی اخیرا دریافت کرده نزدیک به 90 هزار پوند دستمزد هفتگی است قرارداد استرلینگ در سال 2017 به اتمام می‌رسد.

*راجرز: برای حفظ استرلینگ سنت شکنی نمی‌کنیم

برندن راجرز از بی میلی ستاره جوان تیمش برای تمدید قرارداد اندکی دلخور به نظر می‌رسد وی گفت: لیورپول پیشنهاد کاملا خوب و استثنایی برای استرلینگ در نظرگرفته اما قرار نیست برای حفظ او سنت شکنی کرده و در راهی غیر از اصول پذیرفته شده تیم قدم برداریم ما همیشه از استعدادهای جوان حمایت کرده‌ایم زیرا آنها بخشی از آینده باشگاه هستند باید تا تابستان و شروع فصل نقل و انتقالات جدید صبر کنیم تا ببینیم او در نهایت چه تصمیمی اتخاذ می‌کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار