وزیر بهداشت و درمان:

600 میلیارد برای هتلینگ بیمارستانهای کل کشور تخصیص یافته است

دکتر هاشمی گفت: در خصوص هتلینگ بیمارستانهای کل کشور اعتبارات بسیار خوبی در 3 فاز به بخش بهداشت و درمان تخصیص یافته است که بخشی هزینه شده و بقیه هم در حال هزینه شدن است.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران، دکتر هاشمی وزیر بهداشت و درمان در خصوص بودجه هتلینگ در سراسر کشور گفت: حدود 600 میلیارد تومان هزینه هتلینگ بیمارستانها در سراسر کشور شده است که مبلغی هزینه شده و بقیه‌ هم در حال انجام شدن است که طی 3فاز در بیمارستانها در مناطق دور دست نوسازی یا بازسازی  شده‌اند، همچنین حدود 20 هزار تخت قدیمی، با تخت‌های جدید و مدرن تعویض شده‌اند و بطور کلی شرایط هتلینگ بیمارستانها  نسبت به گذشته بسیار متفاوت است.

وی در ادامه گفت: ولی این نکته حائز اهمیت است که اگر نتوانیم زیر ساخت‌ها را تغییر داده و بهبود بخشیم، سالهای آینده هم در همان جایی خواهیم بود که قبلا بودیم باید در مسیری حرکت کنیم زیر ساخت‌ها را اصلاح کنیم.

دکتر هاشمی در خصوص تقویت و اصلاح زیر ساخت‌ها گفت: سال آینده اعتبارات محقق شود، رقمی نزدیک به 1000 میلیارد را برای ایجاد زیر ساخت‌ها، افزایش تخت‌های بیمارستانی و اتمام پروژه‌های نیمه تمام تخصیص خواهیم داد. که در این خصوص با وزارت راه و شهر سازی هم همکاری خواهیم داشت.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار