حجت‌الاسلام والمسلمین علوی در آبادان:

امنیت پایدار کشور پویایی اقتصادی را به همراه دارد

وزیر اطلاعات گفت: امنیت پایدار کشور در همه عرصه‌ها، پویایی اقتصادی را به همراه دارد.

امنیت پایدار کشور پویایی اقتصادی را به همراه دارد
به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام والمسلمین "سیدمحمود علوی" وزیر اطلاعات شامگاه پنجشنبه 28/12/93 در جمع بزرگان، سران طوایف، نخبگان و عشایر شهرستان های آبادان و خرمشهر، اظار داشت: امنیت و ثبات ایران اسلامی، این دستاوردها مرهون کمک‌های خداوند، رهبری مقام معظم رهبری، ولایتمداری مردم و فداکاری سربازان گمنام امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) است. 

وی با تجلیل از وحدت ملی مردم در راستای تحقق اهداف نظام گفت: امنیت پایدار کشور در همه عرصه ها، پویایی اقتصادی را به همراه دارد.

وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی ایران  با تجلیل از رشادت و ولایتمداری عشایر عرب خوزستان در دفاع از ارزش های نظام جمهوری اسلامی افزود: این خطه دلاورخیز، بزرگانی نظیر علی بن مهزیار از شاگردان ائمه اطهار را پرورانده است و مردم آن نیز همیشه دوستدار ائمه اطهار و ولی فقیه بوده‌اند.

 وی افزود: با وجود اینکه امنیت برخی شهرها و مناطق کشورهای همسایه ناپایدار است، ایران اسلامی از امینت پایداری در همه عرصه‌ها برخوردار است.

حجت‌الاسلام والمسلمین علوی تصریح کرد: اگرچه دشمنان، سعی در خدشه‌دار کردن امنیت کشور دارند اما با اتحاد و همدلی نیروهای امنیتی در کنار رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری و ولایتمداری و اتحاد مردم، ایران اسلامی در کمال امنیت و در مسیر پیشرفت و ترقی قرار دارد.

وی با بیان رشادت‌های مردم این استان به ویژه عشایر عرب در دوران دفاع مقدس، گفت: عشایر عرب خوزستان، همیشه در کنار نظام جمهوری اسلامی بوده‌اند و از آرمان‌های نظام دفاع کرده‌اند.

 وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی ایران، در ادامه با بیان نگاه ویژه مقام معظم رهبری و دولت یازدهم به توسعه پایدار استان خوزستان گفت: دولت نیز، افزایش مشارکت مردم در تامین امنیت را در دستور کار خود قرار داده است.

در ادامه سه تن از سران قبائل خوزستان، به بیان مشکلات شهرستان های آبادان و خرمشهر پرداختند.

وزیر اطلاعات نیز در این دیدار، به زبان عربی به بیان خاطرات خود از سال های حضور در استان خوزستان به ویژه شهرستان آبادان پرداخت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار