سال ۹۴، سال «دولت و ملت، همدلی و هم‌زبانی»

آیت‌الله خاتمی: همراهی دولت و ملت نیاز غیر‌قابل انکار فتح قله‌های عزت و اقتدار است

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت:ایران اسلامی قله‌های بلندعزت و اقتدار را فتح کرده و با شتاب در مسیر فتح قله‌های بلندتر پیش‌رو است و برای دستیابی به این امر خطیر همراهی مردم و دولت یک نیاز و ضرورت غیر قابل انکار است .

"آیت‌الله سید احمد خاتمی" در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌ها باشگاه خبرنگاران گفت: امیدوارم سال نو که معطر به عطر صدیقه طاهره است سالی مبارک برای امت اسلام به ویژه ملت غیور ایران باشد .

وی
با اشاره به نامگذاری سال 94 توسط مقام معظم رهبری  تحت عنوان سال "دولت و ملت، هم زبانی و همدلی" اظهار داشت: نامگذاری سال‌ها از ابتکارات مقام معظم رهبری است و شامل دو عنصر اساسی و تعیین‌کننده است، عنصر اول نیاز کشور و عنصر بعدی راه برطرف کردن این نیاز است.  

 عضوهیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: به حمد‌الهی ایران اسلامی قله‌های بلندعزت و اقتدار را فتح کرده و با شتاب در مسیر فتح قله‌های بلندتر پیش‌رو است و برای دستیابی به این امر خطیر همراهی مردم و دولت یک نیاز و ضرورت غیر قابل انکار است .
 خطیب موقت نماز جمعه تهران افزود: این دو واژه یعنی متحد و متفق شدن دولت و ملت در هدف واحد که پیشرفت‌، تعالی و ترقی کشور است و در حقیقت مسیر را برای فتح قله‌های بلندتر هموار خواهد کرد.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری در پایان این گفتگو ابراز امیدواری کرد در سال 94 شاهد همدلی و همزبانی هر چه بیشتر دولت و ملت  با این مشخصه ویژه و خاص که مقام معظم رهبری برآن تاکید کردند باشیم و آن چیزی جز این نیست که معظم‌له فرمودند: در حقیقت مردم کارفرما و دولت خدمتگذار مردم است. 

انتهای پیام/

برچسب ها: همدلی ، همزبانی ، ملت ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار