خاطره کارآگاهان جنایی؛

داستان جنایت تبهکاران مسافرنما/ از قتل راننده دربستی تا سوزاندن جنازه زن قربانی در کوه‌های چگینی

یک کارآگاه جنایی یکی از ماموریت‌های ضمن خدمتش را به عنوان یک خاطره بازگو کرد.

داستان مسافرانی که هیچ وقت به مقصد نرسیدند/ از زن قربانی فقط یک تکه کمربند باقی مانده بود
به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران؛ تابستان 77 با کشف یک دستگاه خودروی‌‌ رها شده ـ پژو ۴۰۵، سبز رنگ ـ در شهرستان کوهدشت به همراه جنازه راننده، تحقیقات در این خصوص آغاز گردید و بعد از ۷۲ روز کاری با اقدامات پلیسی و اطلاعاتی منجر به کشف موضوع شد.

چند نفر با وعده ۲۰ هزار تومان برای انتقال زنی بیمار از روستای آل در شهرستان بروجرد لرستان به مقصد خرم‌آباد، یک نفر مسافرکش مسیر قم - تهران را فریب می‌دهند و راننده به هر جهت پیشنهادشان را می‌پذیرد و از قم به راه می‌افتند.

راننده تنها برای تعویض لاستیک زاپاس خودرو، سری به خانه خود در شهرستان قم می‌زند؛ که در این میان فرزند راننده چهره نه چندان کاملی از قاتلین را خیلی گذرا می‌بیند.

پرونده پس از روشن شدن موضوع به آگاهی استان لرستان ارجاع داده شد که پس از طی چندین روز کار اطلاعاتی و بازرسی از منازل مشکوک و مظنون در ساعت 6:45 یک روز صبح  طی تماس تلفنی، اطلاع واصل شد جنازه زنی در کوه‌های چگینی سوزانده شده است.

به دنبال این خبر اکیپ کارآگاهان به محل اعزام شد که در محل با جنازه‌ای برخورد شد که فقط کمربند، بخشی از موهای سر، قسمتی از کاپشن، پیراهن و همچنین مقداری از شلوارش باقی مانده بود و بخش‌های اصلی بدن او همگی از بین رفته بودند.

در این راستا با برداشتن رد پای قاتلین و همچنین خودروی آن‌ها که آثارش در گل به جای مانده بود مشخص شد که مشخصات قاتلین با مشخصات قاتلین راننده پژو ۴۰۵یکی است.

در ‌‌نهایت با سرنخ‌های به دست آمده و حیله و ترفند موفق شدیم به وسیله خودروی آریا و در قالب مسافر کش قاتل را در خیابان انقلاب خرم‌آباد دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال دهیم و ضمن اخذ اعتراف از وی نامبرده دیگر همدستان خودش را نیز معرفی کرد که در این راستا دو نفر دیگر در تهران دستگیر شدند و به چندین فقره قتل اعتراف کردند.
 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار