تشکری هاشمی به باشگاه خبرنگاران خبر داد:

ورود 300 اتوبوس دو کابین به چرخه حمل و نقل عمومی

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه شهرداری توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی را در دستور کار خود دارد، گفت: اوایل سال جاری 300 اتوبوس دو کابین به چرخه حمل و نقل عمومی وارد می شود.

سید جعفر تشکری هاشمی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه شهری باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه سال جاری تعداد اتوبوس های ناوگان حمل و نقل عمومی افزایش پیدا می کند، اظهار کرد: در سال 93 مراحل ترخیص اتوبوس های دو کابین از گمرک آغاز شده بود و پیش بینی شد که امسال بین 200 تا 300 دستگاه اتوبوس دوکابین وارد چرخه حمل و نقل عمومی شود.

وی افزود: شهرداری تهران در راستای خدمات رسانی به شهروندان، توسعه حمل و نقل عمومی را به صورت جدی و با تلاش فراوان دنبال می کند.

تشکری هاشمی ادامه داد: با افزایش تعداد اتوبوس های دوکابین در ناوگان حمل و نقل و ترافیک می توانیم کاهش سر فاصله حرکت اتوبوس ها، را در خصوص سرویس دهی به شهروندان شاهد باشید.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در پایان افزود: امیدواریم با ورود اتوبوس های تازه نفس در ناوگان حمل و نقل عمومی شاهد کاهش آلودگی هوا در شهر تهران باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار