قناعتی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد:

تردد آزاد خودروهای هیبریدی در محدوده طرح ترافیک

عضو کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران گفت:‌ در صورت ثبت اطلاعات خودروهای هیبریدی در سامانه الکترونیک، عبور و مرور وسیله‌های حمل و نقل پاک در محدوده طرح ترافیک آزاد است.

ابوالفضل قناعتی عضو کمیسیون حمل ونقل شورای شهر تهران در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  با اشاره به افزایش 30 درصدی قیمت آرم طرح ترافیک سال 94 اظهار کرد: بر اساس مصوبه شورای شهر قیمت آرم طرح ترافیک در سال 94 با افزایش 30 درصدی به فروش می‌رسد که این خود از سیاست‌های کاهش آلودگی هوای پایتخت در سال آینده است.

وی، در باره تردد خودروها و موتورهای هیبریدی در محدوده طرح ترافیک افزود: بر اساس اعلام مدیریت شهری تردد خودروهای هیبریدی و برقی در صورت ثبت اطلاعات از قبیل شماره و مشخصات وسیله در سامانه مربوط، در محدوده طرح ترافیک آزاد است که این اقدام برای تشویق شهروندان به استفاده از وسایل حمل‌ونقل پاک برای حفظ محیط‌زیست صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۲:۴۱ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
اگر واقعا دولت بفکر خودور پاک است چرا حداقل تعرفه این خودرو ها را بر نمیدارد.
Iran (Islamic Republic of)
مهرناز
۱۵:۳۸ ۱۳ دی ۱۳۹۵
دادن مجوز به خودروهاي هيبريدي جهت ورود به محدوده زوج و فرد كاملاً منطقي است ولي محدوده طرح ترافيك ربطي به آلودگي هوا ندارد، چه هوا آلوده باشد و چه پاك، محدوديت براي ورود خودرو هست به دليل ترافيك آن منطقه. بنابراين صدور مجوز براي خودروهاي هيبريدي براي ورود به محدوده طرح ترافيك به دليل اين كه هوا را آلوده نمي كنند، چه توجيهي دارد؟ ضمناً ما هم دوست داريم از خودرو پاك استفاده كنيم و نيازي به تشويق جناب آقاي قناعتي نيست و اگر خودروهاي وارداتي با قيمت واقعي وارد كشور شوند خيلي ها مي توانند ازين خودروهاي پاك استفاده كنند
آخرین اخبار