آغاز ثبت نام طرح ترافیک سال 95 از 14 دی ماه /شهروندان تنها دو هفته مهلت دارند

مدیر واحد صدور آرم سازمان ترافیک از آغاز ثبت نام آرم طرح ترافیک سال 95 از فردا 14 دی ماه خبر داد .

مصطفی قنبرنژاد مدیر واحد صدور آرم سازمان ترافیک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با بیان این که شهروندان تهرانی می‌توانند از طریق سایت شهرداری تهران به نشانی www.tehran.ir نسبت به ثبت نام الکترونیکی دریافت آرم طرح ترافیک سال 95 اقدام کنند،اظهار داشت: متقاضیان تنها دو هفته یعنی تا پایان 27 دی ماه فرصت دارند ثبت نام کنند.

وی با اشاره به این که معاینه فنی و پرداخت الکترونیکی عوارض خودرو از الزامات ثبت نام طرح ترافیک است، گفت: از شهروندان تقاضا دارم صرفا در جهتی که ورود هر روزه‌شان به محدوده طرح ترافیک ضرورت دارد نسبت به ثبت نام سالانه اقدام کنند و در غیر این صورت از آرم‌های روزانه و هفتگی استفاده کنند.

مدیر واحد صدور آرم سازمان ترافیک تصریح کرد: متقاضیانی که موفق به دریافت مجوز طرح ترافیک می‌شوند به مانند سال گذشته می‌توانند با انتخاب تعداد روزهایی که وارد محدوده نمی‌شوند از سر جمع هزینه سالانه آرمشان کم کنند.

قنبرنژاد با اشاره به این که تمامی فرآیند ثبت نام الکترونیکی است، بیان کرد: به منظور سهولت و سرعت در ثبت نام اطلاعات ثابت افرادی که در سال‌های قبل در سیستم مکانیزه ثبت نام کرده‌اند هنگام ثبت نام جدید در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد و متقاضیان می‌توانند تنها به اصلاح اطلاعاتی که نیاز دارند اقدام کنند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار