بازیگر «مختارنامه» در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد:

سلام به سینمای بی‌حاشیه

محمد صادقی گفت: سین جدید هفت سین سال 94 من سلام دوباره به سینما و تلویزیون بی حاشیه است.

محمد صادقی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به مناسبت فرا رسیدن سال 94 گفت: امیدوارم در سال جدید حاشیه‌های سینما و تلویزیون کمتر شود. متاسفانه در حال حاضر با توجه به پررنگ‌تر شدن اینترنت در زندگی افراد کسانی که در این زمینه قلم می‌زنند گاهی های و هوی زیادی برای "هیچ" به وجود می‌آورند.

وی ادامه داد: به نظر من حاشیه‌های اضافه باید کمتر شود و تمرکز اصلی‌مان را بر روی ساختن کارهای خوب متمرکز کنیم درحال حاضر سریالهای خارجی موفق عمل و مخاطبان زیادی را به خود جذب می‌کنند و وظیفه ما است که با خوب کارگردان به مقابله با آنها بپردازیم.

این بازیگر خاطر نشان کرد: شیرین‌ترین خاطره‌های من از نوروز به سال‌های کودکی‌ام باز می‌گردد. زمانی که پدر بزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها بودند، خانواده‌ها دور هم جمع می‌شوند بی خیالی‌های کودکانه داشتیم و یک هدیه‌ی کوچک به شدت خوشحالمان می‌کرد.الان به دلیل شرایط زندگی افراد کمتر فرصت کنار هم بودن و دور هم جمع شدن را پیدا می‌کند.همیشه نوستالژی شیرینی‌های خاص خودش را دارد.

صادقی گفت: اگر بخواهیم یک سین سینمایی به هفت سین امسال اضافه کن آن سین سلام دوباره سینما و تلویزیون بی حاشیه است. امیدوارم در سال 94 به جای پرداختن به حاشیه‌ها فیلم و سریال خوب بسازیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد:برای هموطنان عزیزم سالی پربار و سرشار از موفقیت و سلامتی، آرزو می‌‌کنم از  صمیم قلبم امیدوارم سال 94 سال صلح و آرامش مردم جهان مخصوصا ایرانیان باشد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار