رئیس انجمن پینگ پنگ: عملکردمان در سال 93 رضایت بخش بوده است / فدراسیون ما را حمایت و پشتیبانی کرده است

مهرداد علیقار داشی بیان کرد: انجمن پینگ پنگ ناشنوایان همه‌ی برنامه‌های خود را در سال 93 اجرا کرده است. برنامه‌هایمان با حمایت فدراسیون ناشنوایان طبق برنامه ریزی عملی شده است.

مهرداد علیقار داشی رئیس انجمن پینگ پنگ ناشنوایان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: انجمن پینگ پنگ ناشنوایان برای پیشرفت و گسترش این رشه در کشور و کشف و پرورش استعداد‌های جدید در اوایل سال 93 برنامه‌های منظم و مستمری را طراحی کرده است.

خوشبختانه انجمن پینگ پنگ با حمایت و پشتیبانی مسئولین فدراسیون ناشنوایان برنامه‌های طراحی شده را طبق زمانبندی‌های مشخص در طی سال 93 اجرا کرده است.
وی ادامه داد: انجمن پینگ پنگ ناشنوایان در طی سال 93 مسابقات قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی و در دو بخش مردان و زنان برگزار کرده است.

علیقار داشی افزود: تیم ملی پینگ پنگ ناشنوایان در سال 94 مسابقات آسیایی 2015 چین را در پیش دارند.

از این رو نفرات برتر مسابقات قهرمانی کشور برای حضور در اردوی تیم ملی مردان و زنان پینگ پنگ ناشنوایان انتخاب شدند.

وی افزود: مسابقات آسیایی 2015 چین تایپه مهرماه 94 برگزار می‌شود انجمن برای آمادگی بیشتر ورزشکاران در این مسابقات اردوهای منظم مستمری را در ماه‌های تابستان 94 تدوین و طراحی کرده است.

وی ادامه داد: برای ملی‌پوشان پینگ پنگ باز تا شروع رقابت‌های آسیایی 5 مرحله اردو 10 روزه برپا می‌کنیم. اردوهای آمادگی برای ملی‌پوشان مردان و زنان در شرایط یکسان برپا می‌شود.
رئیس  انجمن افزود: انجمن پینگ پنگ ناشنوایان برای حفظ آمادگی جسمانی ملی‌پوشان در ایام تعطیلات عید برنامه‌های منظمی را با تعامل هیات‌های استانی دارای ورزشکار ملی پوش تدوین کرده است.

علیقار داشی ادامه داد: استان‌های دارای ملی پوش طبق تعامل انجام شده باید ورزشکار ملی پوش در ایام تعطیلات زیر نظر مربی با تجربه تمرینات آمادگی انجام دهد.

رئیس انجمن افزود: فعالیت و انجام تمرین در دوران تعطیلات و پیش از شروع اردوهای آمادگی سبب ارتقاء و حفظ آمادگی و قدرت جسمانی ملی‌پوشان می‌شود.

وی افزود: رشته پینگ پنگ در مسابقات مدال آور است. کسب مقام سومی آسیا در سال‌های گذشته از افتخارات تیم ملی است.

وی افزود: از آمادگی حریفان در مسابقات آسیایی 2015 اطلاعات دقیقی در اختیار نداریم و بدون آمادگی ذهنی و اطلاع از نحوه عملکرد حریفان مبارزه می‌کنیم. 

وی افزود: کشورهایی همچون کره جنوبی که یکی از حریفان تیم ملی کشورمان در رقابت‌های آسیایی 2015 است تیمی بسیار پر قدرت خطرناک است مقام‌هایی که این تیم کسب می‌کند ارتباط مستقیمی با تعداد اردوها و تمرینات ملی پوشان دارد. 

علیقارداشی ادامه داد: علی رغم بی‌اطلاعی از سطح فنی حریفان اما کسب مدال در این مسابقات قطعی است بدنبال بهبود رنگ مدالمان نسبت به سال گذشته است. 

وی افزود: ملی پوشان پینگ پنگ ناشنوایان متناسب با شرایط و معلولیت جسمانی از سطح فنی متوسطی برخوردار هستند برای رشد فنی ملی پوشان باید تمرینات اردوهای بیشتر از برناهم‌ای دراز مدتی را در برنامه انجمن تدوین کنیم.

علیقارداشی ادامه داد: تیم ملی مردان و زنان پینگ‌پنگ باز نیاز به حریف تمرینی مناسب برای موفقیت در مسابقات آسایی دارد انجمن بدنبال هماهنگی با ملی پوشان پینگ‌پنگ کشور برای انجام تمرین با ناشنواها است با حمایت و پشتیبانی فدراسیون ناشنوایان امیدواریم برنامه‌هایمان اجرایی شود. 

علیقارداشی افزود: طبق دعوت کنفدراسیون پینگ‌پنگ ناشنوایان آسیا چهار ملی پوش مرد و چهار ملی پوش زن عازم رقابت‌های آسیایی می‌شوند تعداد اعضا کادر فنی تیم ملی با نظر فدراسیون ناشنوایان عازم رقابت‌ها می‌شوند. 

وی ادامه داد: امیدواریم برنامه‌هایمان در سال 94 همچون سال 93 طبق زمانبندی مشخص شده اجرایی شود سال 93 برای انجمن سال موفقیت بوده است. امیدواریم روند پیشرفتمان در سال 94 نیز ادامه یابد.

علیقارداشی تصریح کرد: فدراسیون ناشنوایان در سال 93 انجمن را حمایت و پشتیبانی کرده است. فدراسیون ناشنوایان همانند سایر فدراسیون های کشور با مشکلات مالی مواجه است فدراسیون ناشنوایان رشته‌های بسیاری را تحت پوشش دارد و از این بابت با مشکلات بیشتری نسبت به سایر فدراسیون های کشور مواجه است.

رئیس انجمن ادامه داد: امیدوارم در سال 94 با اختصاص بودجه مناسبتر و کافی نسبت به سال 93 مشکلات این فدراسیون کمتر شود و برنامه‌های انجمن‌های تحت پوشش فدراسیون ناشنوایان با مشکلات کمتری اجرایی شود.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار