سال ۹۴، سال «دولت و ملت، همدلی و هم‌زبانی»

واعظی: ضرورت تحقق همدلی و همزبانی دولت و ملت برای پیشرفت کشورمان

وزیر ارتباطات با اشاره به شعار سال 94 مبنی بر "دولت ملت، همزبانی و همدلی" که از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شد، گفت: تحقق همدلی و هم زبانی برای پیشرفت و توسعه کشورمان ضروری است.

واعظی: ضرورت تحقق همدلی و همزبانی برای پیشرفت کشورمانمحمود واعظی وزیر ارتباطات، اطلاعات و فناوری در گفتگو با خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران با اشاره به شعار سال 94 مبنی بر "دولت ملت، همزبانی و همدلی" که از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شد، گفت: این نام چیزی است که هم ملت، هم دولت و هم همه نهادها باید کمال بهره برداری را از آن ببرند. 

وی ادامه داد: تحقق همدلی و هم زبانی برای پیشرفت کشورمان ضروری است. 

واعظی تصریح کرد: با توجه به اینکه در یک سال و نیم گذشته دولت برنامه های بسیار خوبی را در زمینه اقتصادی، سیاست خارجی و داخلی، فرهنگی و امنیتی داشته است، فکر می کنم با توجه به بستر موجود این برنامه ریزی ها امسال هم به ثمر برسد. 

وزیر ارتباطات افزود: شعار سال 94 دو طرفه است یعنی هم باید دولت، نهادها و بخش‌های مختلف نظام همزبانی و همدلی با ملت داشته باشند و هم اینکه مردم این همزبانی و همدلی را داشته باشند. 

وی ادامه داد: بنده به عنوان عضو کوچکی از دولت از رهبر معظم انقلاب تشکر و قدردانی می‌کنم، چرا که با این شعار راه را برای انجام کارهای بزرگ هموار کردند. 

انتهای پیام/ 
برچسب ها: واعظی ، وزیر ، دولت ، ملت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار