رئیس هیأت کبدی گلستان: گفت: موفقیت‌های زیادی در سال 93 بدست آوردیم و بانوان و آقایان به دنبال تجدید موفقیتها و جبران ناکامیها هستند.

قربان عباسی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: ما به دنبال این هستیم که موفقیت‌ای سال گذشته را تجدید و ناکامی‌ها راجبران کنیم، با توجه به اینکه 3 مربی ملی و کبدی ملی پوش در بخش بانوان وهم آقایان داریم دوست داریم هم مربی و هم ملی پوشان را حفظ کنیم.

وی ادامه داد: ما دو تیم شهرستان را تکمیل کردیم و مربی ملی جذب کردیم تعدادی از بازیکنان هم ملی پوش بودند که تمایلی نداشتیم که در تیم دیگر بازی کنند بنابراین می‌خواهیم برای تیم استان خودمان بازی کنند.

وی در خصوص تعامل با فدراسیون کبدی بیان کرد: ما تعامل خوبی با فدراسیون داریم و با همکاری فدراسیون و نماینده وزارت ورزش توانستیم همایش همگانی کردن کبدی را برگزار کنیم که این رشته توسعه و پیشرفت زیادی در سطح کشور پیدا کند.

رئیس هیأت کبدی استان گلستان در مورد بودجه اختصاص داده توسط وزارت ورزش گفت: ما از وزارت ورزش انتظار داریم بودجه بیشتری را اختصاص بدهند و به هیأت‌های استان توجه بیشتری شود که بتوانیم این رشته را در سطح کشور ترویج  دهیم.

قربان عباسی در پاسخ به این سؤال که آیا فدراسیون در تقسیم بودجه به هیأت‌ها عدالت را رعایت می‌کند بیان کرد: من نمی‌توانم در این خصوص جوابی بدهم در مورد این مسائل باید از مقصود‌لو دبیر هیأت گلستان سؤال بپرسید زیرا اطلاعات کاملی ندارم .

عباسی در پایان با اشاره به برنامه‌های هیات کبدی استان گلستان در سال 94 خاطر نشان کرد: ما در سال جدید به دنبال این هستیم که در بخش نونهالان و جوانان  و بزرگسالان کبدی را ترویج دهیم و همچنین تفکرمان را روی تیم‌های پایه بگذاریم. 

انتهای پیام/

برچسب ها: رئیس ، هیات ، کبدی ، استان ، گلستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار