مجمع فدراسیون کبدی برگزار شد

شهنازی: در آسیا و جهان حرفی برای گفتن داریم

در راستای بررسی عملکرد فدراسیون و همچنین تنظیم تقویم ورزشی و تدوین برنامه‌های تیم‌های ملی کبدی مجمع فدراسیون کبدی برگزار شد.

مجمع فدراسیون کبدی برگزار شدبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، مجمع فدراسیون کبدی در محل سالن اجتماعات فدراسیون در حال برگزاری است.
 
غلامرضا شعبانی‌بهار، معاون ورزش همگانی وزارت ورزش در مراسم حاضر است.
 
مقصود‌لو رئیس فدراسیون و روسای هیات‌های مختلف کبدی نیز حضور دارند.
 
شاهرخ شهنازی، دبیر کل کمیته ملی المپیک در مراسم حاضر است. 

قرار است در مجمع امروز پیرامون عملکرد فدراسیون در سال گذشته و همچنین تقویم برگزاری سال جاری و برنامه‌های تیم ملی کبدی در تمامی سطوح بحث و تبادل نظر شود.

*شهنازی: در آسیا و جهان حرفی برای گفتن داریم

دبیر کل کمیته ملی المپیک گفت: برخی کبدی را به شوخی گرفتند اما الان در جهان حرفی برای گفتن داریم.

شاهرخ شهنازی در مجمع سالیانه ورزشی کبدی گفت: وظیفه دارم از اعضای این مجمع که حاصل کارشان در بازی‌های آسیایی مشخص شد تشکر کنم.

فدراسیون کبدی تیم بسیار منسجمی دارد از مربیان روسای هیات‌های ورزش آقایان، بانوان و اعضای هیات رییسه که باعث چشمگیر این رشته شده است.

وی افزود: زمانی که این رشته در حال شکل گیری درحد شوخی هم گرفته نمی‌شد اما الان شاهد پیشرفت چشمگیری از کبدی در سطح آسیا جهان هستیم.

در بازی‌های آسیایی اینچئون که فینال را به هندوستان واگذار کردیم می‌توانیم برند ما باشیم اما با توجه به اینکه کبدی ورزش ملی هندوستان است و جایگاه و ارتباط خوبی در سطح جهان دارد این بازی را واگذاری کردیم.

شهنازی ادامه داد: ما کمک‌هایی در حیطه اختیارمان هست چه نقدی و چه غیر نقدی در اختیار فدراسیون کبدی قرار می‌دهیم.

وی با اشاره به فعالیت‌های رییس فدراسیون گفت: از تمام پیشکسوتان و افرادی که در این رشته تجربه دارند کمک می‌گیرد و با دلسوزی باعث توسعه این ورزش در سطح آسیا و جهان شده است.

*شعبانی‌بهار: توسعه کبدی باید مورد توجه قرار بگیرد/آموزش و پرورش پایگاه اصلی کبدی است

معاون ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت: اعضای هیات رئیسه و مربیان کبدی که در این جلسه حضور دارند زحمات این رشته ورزشی را متحمل شدند.

شعبانی‌بهار در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، عنوان کرد: اگر مسئولان کبدی این زحمات را نمی‌کشیدند این موفقیت‌ها در این رشته ورزشی به دست نمی‌آمد.

فدراسیون کبدی با عملکردی که  تاکنون داشته جزو فدراسیون‌های اولویت دار وزارت ورزش و جوانان است در حال حاضر 50  فدراسیون داریم که 18 تا این فدراسیون‌ها در اولویت قرار دارند.

بودجه جداگانه‌ای برای کبدی در نظر گرفته شده است 
 
وی تصریح کرد: مسئله مهمی که وجود دارد این است که توسعه کبدی به عنوان یک ضرورت باید مورد توجه قرار بگیرد که مسئولان فدراسیون به این موضوع خوب پرداخته است.

آموزش و پرورش پایگاه اصلی کبدی است و از پایه باید این رشته را ارتقاء دهیم، وزارت ورزش و جوانان نیز برای این که سیاست را راهبردی کند سعی می‌کند بودجه‌ جداگانه‌ای برای این رشته ورزش در نظر بگیرد که ما هم سهمی در توسعه کبدی داشته باشیم.
 
رشته کبدی را در استان‌ها توسعه دهند
 
شعبانی‌بهار تصریح کرد: از تمام اعضای فدراسیون کبدی می‌خواهم که به مقصود‌لو کمک کنند و در استان‌ها این رشته را توسعه دهند و تلاش کنند که در سال‌های آینده به جای نایب قهرمانی، قهرمانی را به دست آوردند. 
 
معاون ورزش همگانی اظهار داشت: کار تیمش بسیار سخت است، اما این فدراسیون با تیم منسجمی که دارد توانسته نتایج درخشانی را در این چند ساله کسب کند.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: به هر حال از همه هیات‌های استانها، شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته ملی المپیک و همه افرادی که در این جلسه مشارکت دارند تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/
برچسب ها: فدراسیون ، کبدی ، تیم ، مجمع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار