رئیس هیئت کبدی استان کرمانشاه گفت: ما در سال 93 در مسابقات مختلفی شرکت کردیم مقام هم آوردیم اما به دلیل مشکلات مالی نتوانستیم بازیکنان خودمان را در اختیار بگیریم.

مراد کرمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: ما پیشرفت زیادی در کبدی داشته‌ایم و این رشته توسعه زیادی در ایران پیدا کرده با این وجود تمام تلاشمان را می‌کنیم که از سراسر استان بازیکن انتخاب کنیم که انگیزه زیادی بین جوانان به وجود بیاید.

وی در خصوص مشکلات کبدی بیان کرد: مهم‌ترین مشکل ما نداشتن حامی مالی است. 
ماورزشکاران مستعدی داریم اما مشکلات مالی مانع ایجاد انگیزه بین آنها می‌شود. باید تلاشمان را انجام دهیم تا مشکلات مالی رفع شود تا بتوانیم با بستن قرار داد با بازیکنان آنها را جذب رشته کبدی کنیم که بتوانیم مقام های خوبی کسب کنیم. 

مراد کرمی با اشاره به اتفاقهای سال 93 بیان کرد: حضور مربی بین المللی در استانها بهترین اتفاق برای کبدی بود و صعود نکردن تیم کرمانشاه به مراحل بالای لیگ برتر و بهره نبردن از ورزشکاران خودمان بدتریرن اتفاق برای ما در سال 93 بود. 

رئیس هیئت کبدی کرمانشاه با بیان اینکه استعداد یابی باعث توسعه رشته کبدی می‌شود گفت: ما برای استعداد یابی با آموزش و پرورش همکاری کرده‌ایم تا دانش‌آموزانی که پتانسیل خوبی دارند را جذب کنیم و از پایه با آنها تمرین کنیم. 

وی در پایان خاطر نشان کرد: ارتباط خوبی با فدراسیون داریم؛ فدراسیون کمک‌های خوبی به استانها می‌کند و از لحاظ مالی هم در حد توان به تمامی استانها بودجه می‌دهد. همچنین حضور مربی خارجی بهترین کمک فدراسیون به استانها بود زیرا این کار باعث سطح ارتقاء مربیان و پیشرفت کبدی در کشور می‌شود. 

انتهای پیام/
برچسب ها: کبدی ، کرمانشاه ، کرمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار