شهنازی: ارتباط قلبی و خوبی با رسانه‎ها داریم

دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: ما ارتباطات خوبی با رسانه ها داریم که این همکاری صمیمانه قلبی و دو جانبه است.

به گزارش خبرنگار سایر حوزه‎های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ شاهرخ شهنازی دبیرکل کمیته ملی المپیک با تقدیر از رسانه ها در نشست خبری امروز عنوان کرد: استقلال خبرنگاران محفوظ است اما ما ارتباط دو جانبه و قلبی خوبی با رسانه‎ها داریم.

وی درباره نشست شورای المپیک آسیا گفت: شیخ احمد رییس شورای المپیک آسیا در جلسه با گودرزی اعلام کرد که هم‎صدایی خوبی بین روسای کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش ایران وجود دارد.

دبیرکل کمیته ملی المپیک تصریح کرد: صادقانه می‎گویم در این میزبانی، هاشمی نقش بی بدیلی داشته است و من به نمایندگی از اعضای هیات اجرایی از وی تشکر می‎کنم.

او درباره تقدیر از ایران بعد از میزبانی نشست شورای المپیک آسیا گفت: نایب رییس کنفدراسیون پینگ پنگ آسیا که پاکستانی است و من با او ارتباط دارم از جانب نمایندگان این کشور که در اجلاس تهران حاضر بودند به من اعلام کرد؛ که آنها از میزبانی بسیار راضی بودند و آن راستایش کردند و ما با ارتباطات بیشتر قصد توسعه آن را داریم.

شهنازی ادامه داد: در حاشیه نشست شورای المپیک آسیا جلساتی هم برگزار شد که در بحث اسکیت روی یخ قرار است از ایران حمایت شود. همچنین در تفاهمنامه آینده می خواهیم همکاری های رسانه ای ایران پررنگ تر شود چون جمع رسانه ای خوبی داریم و می خواهیم این ارتباط خوب در قالب یک نها بسترسازی شده و در شورای المپیک آسیا هم مطرح شود.

وی درباره فعالیت رسانه های ایران گفت: ایران در حوزه رسانه در بین سه کشور قاره آسیا قرار دارد و از لحاظ کیفی فعالیت بسیار خوبی دارد. امیدواریم در OCA نگاه ویژه ای به ایران شود و اعزام ها صد در صد شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار