نقشینه با اشاره به اینکه سامانه بارشی از اواخر امروز از کشور خارج می شود و فردا موجی دیگر از جنوب شرقی کشور عبور می کند و فردا و پس فردا نیمه جنوبی کشور بارندگی خواهد بود گفت: بیشترین بارشها دیشب در دامنه جنوبی البرز، قزوین و تهران بوده است.

امین حسین نقشینه در گفتگو با خبرنگار  اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ در خصوص وضعیت هوا در کشور اظهار داشت: در استان‌های نیمه غربی سامانه بارشی تقریباً پایان گرفته است و در شمال شرق، شرق، رشته کوه‌های زاگرس، خراسان شمالی و رضوی شرایط برای بارندگی مهیا است و به تدریج از اواخر امروز حرکت این از  شمال شرق خارج می‌شود.

وی تصریح کرد: بیشترین بارشها دیشب در دامنه جنوبی البرز، قزوین ، البرز و تهران بوده است.

نقشینه خاطرنشان کرد: سامانه بارشی از اواخر امروز از کشور خارج می شود و فردا موجی دیگر از جنوب شرقی کشور عبور می کند و فردا و پس فردا نیمه جنوبی کشور بارندگی خواهد بود.

گفتنی است در روز طبیعت نیز سامانه بارشی به استان‌های فارس، کرمان، هرمزگان، سیستان، چهارمحال و بختیاری، کهکیلویه و بویراحمد وارد شده و بارش‌هایی به دنبال دارد.

کارشناس هواشناسی تاکید کرد: در سه روز آینده خلیج فارس مواج خواهد بود و سرعت وزش باد در دامنه جنوب شرقی البرز و جنوب شرق بیشتر می شود.

در تهران وزش باد با شدت و ضعف روبروست و با افزایش باد، استان‌های خوزستان و بوشهر توأم با گرد و خاک است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار