فوتبالیست‌های باسواد

تحصیلات دانشگاهی به طور حتم در زندگی شخصی و اجتماعی افراد تأثیر مستقیم یا غیرمستقیم دارد که این اصل شامل حال ورزشکاران هم می‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، ورزشکارانی که دارای تحصیلات دانشگاهی یا مهارتی هستند از موقعیت‌های اجتماعی مناسب‌تری برخوردارند.

تحصیلات و مهارت نه تنها در زندگی اجتماعی بلکه در اقتصاد هم نقش قابل توجهی دارد.

به طور حتم فوتبالیستانی که به غیر از مهارت تخصصی خود یعنی فوتبال دارای ویژگی‌ها و تخصص‌های دیگر هستند به لحاظ مالی و اجتماعی از شرایط بهتری برخوردارند.

از بین فوتبالیست‌های معروف دنیا بازیکنانی هستند که دارای مهارت‌های دیگری جز فوتبال هستند فرانک لمپارد بازیکن حال حاضر منچستر سیتی نویسنده کتاب فوتبال، معجزه فرانک، خامس رودریگوئز: آقای گل جام جهانی و بازیکن رئال مادرید فارغ‌التحصیل مهندسی ماشین‌آلات، رادامل فالکائو دانشجو رشته روزنامه‌نگاری، سوکراتس فوتبالیست سابق برزیل در رشته پزشکی و همچنین علی دایی در رشته مهندسی متالوژی تحصیل کرده‌اند.

البته منظور این نیست که ورزشکارانی که دارای تحصیلات بالا هستند موفق‌ترند، اما تحصیلات نه صرفا تحصیلات دانشگاهی بلکه مهارت‌های یک فرد بر روی روابط اجتماعی یک فرد و مهم‌تر درآمد مالی نقش مهمی دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار